Onderwerp: BITTERE amandel extract
Hallo dames,
Wie weet waar je BITTERE amandel extract kan kopen.Overal waar ik kijk staat er gewone amandel extract.Ik heb dit nodig om bitterkoekjes te maken.Al vast bedankt voor jullie antwoorden.
gr
Yvonne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » BITTERE amandel extract
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo dames,
Wie weet waar je BITTERE amandel extract kan kopen.Overal waar ik kijk staat er gewone amandel extract.Ik heb dit nodig om bitterkoekjes te maken.Al vast bedankt voor jullie antwoorden.
gr
Yvonne
Dag Yvonne,
ik heb het in Nederland nog nooit gezien, ik heb zelf bittere-amandelaroma uit Frankrijk meegenomen toen ik daar was. (en ga over 1,5 week naar Frankrijk met vakantie, dus mocht niemand tips hebben over waar je het in NL kunt krijgen wil ik wel een flesje voor je mee terug nemen).
groetjes,
Eva
Ik heb een keer een setje aroma's gekocht bij de Lidl en daar zat bittere amandel bij
Oh dat zou helemaal te gek zijn Eva.Op andere forum geven ze allemaal als antwoord je kan het daar en daar kopen maar dat is gewone amandel extract.Ik ben wel bittere amandel essence tegen gekomen.Maar als jij dit voor mij zou kunnen mee nemen zou je me een heel tevreden mens maken.Laat me maar weten hoe we het een en ander kunnen regelen.
gr
Yvonne
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » BITTERE amandel extract