Onderwerp: Over de top...met pump en tas!
Voor een vriendin die 40 is geworden! Met mijn eigen gemaakte krokodillen mal

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Over de top...met pump en tas!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een vriendin die 40 is geworden! Met mijn eigen gemaakte krokodillen mal

Heel mooi!
Spectaculair!
Mooi! En die krokodillenmal is super gaaf
Hoe heb je die gemaakt ? 
Mooi! En die krokodillenmal is super gaaf
![]()
Hoe heb je die gemaakt ?
Nou heb het hele internet afgezocht en er is wel een klein malletje te krijgen in de USA maar ja....toen ik tijdens het surfen mijn ipad op z'n kop legde kreeg ik een idee
Het hoesje van de ipad heeft een croco print... Snel mijn siliconen tevoorschijn gehaald en taaadaaa...! Daar was mijn mal.
taartenprinsesje schreef:Mooi! En die krokodillenmal is super gaaf
![]()
Hoe heb je die gemaakt ?Nou heb het hele internet afgezocht en er is wel een klein malletje te krijgen in de USA maar ja....toen ik tijdens het surfen mijn ipad op z'n kop legde kreeg ik een idee
![]()
Het hoesje van de ipad heeft een croco print... Snel mijn siliconen tevoorschijn gehaald en taaadaaa...! Daar was mijn mal.
leuke taart en zeer goede oplossing!!!
Geweldige taart 
taartenprinsesje schreef:Mooi! En die krokodillenmal is super gaaf
![]()
Hoe heb je die gemaakt ?Nou heb het hele internet afgezocht en er is wel een klein malletje te krijgen in de USA maar ja....toen ik tijdens het surfen mijn ipad op z'n kop legde kreeg ik een idee
![]()
slim zeg!
Wow, knap gedaan!
Erg mooie taart!
heb zo'n print nog niet eerder gezien,
en als er echt zo waardeloos aan te komen is ruik ik hier een handeltje!
(kun je weer mooi een klein zak centje verdienen voor nog meer mooie nieuwe malletjes
)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Over de top...met pump en tas!