Onderwerp: Sugarveil en Royal Icing op één taart...mijn wedstrijdtaart.
Met deze taart ben ik 11e geworden op de wedstrijd die gehouden werd tijdens het creaweekend in Gorinchem.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sugarveil en Royal Icing op één taart...mijn wedstrijdtaart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Met deze taart ben ik 11e geworden op de wedstrijd die gehouden werd tijdens het creaweekend in Gorinchem.

Wat een werk, wauwie!!
Elfde? Jeetje... Wat moet de rest dan wel allemaal niet geweest zijn zeg!
Nouja, ik vind hem echt schitterend!
Heel erg mooi zeg, wauw! En idd, wat een werk! Ik vind het er echt super uitzien!
prachtig mniek, een kunststukje!
Wow mooi!!! Hoe heb je de kante laag gemaakt?? De streepjes zijn zijn ri toch..
Een 11de plaats had de jury een verkeerde bril op of zo??
Vast leuk om te horen; Ik heb gisteren wel 10x gezegd dat ik dit de mooiste vond. Hij zag er zo perfect afgewerkt uit! heel schattig
Ik snapte de uitslag niet helemaal eigenlijk 
Het kanten laagje is sugarveil. En de streepjes zijn idd royal icing.
@keukenprinsesje....welke taart was van jou? Bedankt voor je compliment! En over de uitslag.... 
@keukenprinsesje....welke taart was van jou? Bedankt voor je compliment! En over de uitslag.... 
Ow zo iets moois heb ik nog niet gezien....ben er stil van 
Wow mooi!!! Hoe heb je de kante laag gemaakt?? De streepjes zijn zijn ri toch..
Een 11de plaats had de jury een verkeerde bril op of zo??
Waarschijnlijk de bril vergeten,
om de pracht van deze taart goed te kunnen zien, moet je naar de fijne structuur/ details kijken...
Geweldig mooie taart!
Supermooi gedaan Monique..nu veel meer ri gaan gebruiken en rechte lijnen trekken. Je mag erg trots zijn 
Ik heb m net ook gepost! Die van mij was met een boom en 2 schaapjes 
Wat een plaatje!!
hij is heel erg mooi hoor
een heel hoog niveau moet het geweest om met zo een taart 11 te worden
Ik zag hem net tussen alle andere taarten staan. Naar deze heb ik extra lang gekeken, wat een plaatje en wat een werk. Hij is in één woord SCHITTEREND!
waauw zeg ook al zo een zeer mooie prestatie!!!!!
Fanny
Gewoon ontzettend mooi, geen woorden voor & idd veel werk! Je verdient bij mij een 1ste plek.
hij was echt super strak gemaakt met icing spuiten dat doe ik je niet na , je zat bij mijn favorieten en ik had gedacht dat je zeker hoger zou eindigen , net als keukenprinsesje snapte ik het ook niet echt lol;))
hij was echt super strak gemaakt met icing spuiten dat doe ik je niet na , je zat bij mijn favorieten en ik had gedacht dat je zeker hoger zou eindigen , net als keukenprinsesje snapte ik het ook niet echt lol;))
Prachtige taart! Wat een werk en zoooo netjes.
Ik ben gek op sugarvel. Super gedaan! 
Ja, dat sugarveil is erg mooi!
(alleen jammer dat het zo duur is...)
poeh krijg al kramp in mn handen bij het kijken....knap hoor! Erg mooi gedaan!
Schitterend mooi, kon op faceboek de details niet zo goed zien, maar hij is super.!
Dank jullie wel voor alle lieve reacties. Lief ook dat jullie vinden dat deze taart geen 11e plaats verdiende maar hoger.... Dank!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sugarveil en Royal Icing op één taart...mijn wedstrijdtaart.