Onderwerp: En hier 600 van...
Hierbij de cupcakes zoals ik ze ga maken voor mijn eigen bruiloft.
Heb er 600 nodig, dus aan 't werk!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En hier 600 van...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hierbij de cupcakes zoals ik ze ga maken voor mijn eigen bruiloft.
Heb er 600 nodig, dus aan 't werk!!!
succes
Leuk, maar zijn dit nu mini's? Want dat is nog aardig wat decoratie voor 600 stuks....
Ik vind het heel moedig van je dat je doorzet en goed dat je uitprobeert hoe het ontdooit. Ik wens je heel veel succes...
Wat een werk, maar wel heel mooi.
succes ermee.
Leuk, maar zijn dit nu mini's? Want dat is nog aardig wat decoratie voor 600 stuks....
Ik vind het heel moedig van je dat je doorzet en goed dat je uitprobeert hoe het ontdooit. Ik wens je heel veel succes...
Dank je!
Het zijn inderdaad geen mini's. Ik heb daar (nog) geen spullen voor en mijn lief vindt die te klein... Dus we gaan waarschijnlijk toch voor de gewone. Heb al een vriezer op het oog waarmee het moet gaan lukken
Misschien maak ik het mezelf nog wel makkelijker door alleen de hartjes te gebruiken, maar dan wordt het wel een beetje eentonig vrees ik...
uhm... krijg je 600 gasten dan? O.O
Mooie cc's hoor, slimme decoratie.
Vind het tegenovergesteld kleurgebruik erg leuk.
Misschien kun je ipv de 3kleine bloemetjes een andere decoratie doen?
(iets eenvoudigers)
1 grotere bloem, jullie eerste letters, twee ringen (rondjes) of...
uhm... krijg je 600 gasten dan? O.O
Nee, haar man is onderwijzer en alle kinderen van school krijgen cc's als ik het goed onthouden heb...
Ik zou alleen geen zwart gebruiken, straks zit hun hele gezicht onder
Ik zou alleen geen zwart gebruiken, straks zit hun hele gezicht onder
Ja, denk je??
Ach bij mij gaat de kleustof ook goed van mijn handen, hi hi
En mijn vriend is inderdaad directeur van een basisschool. We gaan daar de taart aansnijden...
Dus een traktatie voor alle kids (grote school)
Tamataartje schreef:uhm... krijg je 600 gasten dan? O.O
Nee, haar man is onderwijzer en alle kinderen van school krijgen cc's als ik het goed onthouden heb...
Ooooooh, dat verklaart een hoop
Ik vind ze wel heel mooi trouwens Heel veel succes, jeetje wat een werk!
Mooi Hoor en wat leuk dat jullie daar de taart aansnijden,
Succes met de CCs en een hele fijne trouwdag
Een geweldige trouwdag toegewenst en veel plezier met het maken van deze prachtige cuppies! Wat een lief en leuk idee om die aan alle kids van de school van je man te trakteren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » En hier 600 van...