Onderwerp: Macarons met witte chocolade ganache en pistache nootjes :)
En moet zeggen, ze zijn heerlijk
Ze mogen nog iets dikker maar dat is gewoon vaker maken denk ik
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Macarons met witte chocolade ganache en pistache nootjes :)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En moet zeggen, ze zijn heerlijk
Ze mogen nog iets dikker maar dat is gewoon vaker maken denk ik
Oeh, dat klinkt lekker! Ik heb een keertje lavendelmacarons met citroencreme gemaakt, die waren ook heeeerlijk!
Wauw, die zien er prachtig uit! Ze hoeven van mij ook niet dikker hoor, ik vind ze perfect. Lekkere combinatie met witte chocolade en pistachenootjes en het ziet er leuk uit en je hebt geen kleurstof hoeven gebruiken.
Tieneke
Zien er goed uit!
Welk recept heb je gebruikt?
Oeh, dat klinkt lekker! Ik heb een keertje lavendelmacarons met citroencreme gemaakt, die waren ook heeeerlijk!
Oe dat klinkt lekker, heb je daarvan het recept, die wil ik ook graag maken
Zien er goed uit!
Welk recept heb je gebruikt?
Thanks
Ik heb het recept van Rudolph van Veen gebruikt, die vind je op de website van hem
De warme bereiding zeg maar en moet zeggen dat werkt een stuk beter
ohh dat klinkt niet alleen lekker het ziet er ook heerlijk uit!
taartjesdroom schreef:Oeh, dat klinkt lekker! Ik heb een keertje lavendelmacarons met citroencreme gemaakt, die waren ook heeeerlijk!
Heel simpel: je voegt aan je beslag een of twee theelepeltjes gemalen gedroogde lavendel toe. Dit is oa verkrijgbaar in de betere reformzaken.
De crème is botercrème met citroenpatidess.
Hetty schreef:taartjesdroom schreef:Oeh, dat klinkt lekker! Ik heb een keertje lavendelmacarons met citroencreme gemaakt, die waren ook heeeerlijk!
Heel simpel: je voegt aan je beslag een of twee theelepeltjes gemalen gedroogde lavendel toe. Dit is oa verkrijgbaar in de betere reformzaken.
De crème is botercrème met citroenpatidess.
Ohhh heerlijk :-) ik ga proberen.
Jummie! Dat ziet er lekker uit!!
Hoe voorkom je dat ze hol bakken? Heb ik namelijk altijd last van...
Jummie! Dat ziet er lekker uit!!
Hoe voorkom je dat ze hol bakken? Heb ik namelijk altijd last van...
De warme bereiding geeft steviger schuim en heb deze macarons 2,5 uur laten drogen en vervolgens afgebakken op 150 graden.,er was er geen 1 hol.
Dus ik gok de bereiding die de truuk doet :-)
Dank je!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Macarons met witte chocolade ganache en pistache nootjes :)