1 Laatst bewerkt door dollelollypop (01-02-2013 16:01)

Onderwerp: Cupcake Mergpijpje roze en origineel, zoooooo lekker

Ik heb nogmaals de cupcake mergpijpje gemaakt maar nu heb ik niet rondom chocolade gedaan maar aan twee helftjes want dan vind ik het nog meer een cupcake mergpijpje vinden.
Ze vonden ze hier zo lekker dat ik ze nog maar eens gemaakt heb.

Cupcake in het midden een stukje eruit halen, jam erin, kapje erop, daar bovenop botercreme en daar weer bovenop het marsepeinen rondje gedoopt in de chocolade. Een echte aanrader als je van mergpijpjes houd.  :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-78ZORIHG-D.jpg

2

Re: Cupcake Mergpijpje roze en origineel, zoooooo lekker

Ziet er heerlijk uit! Je dipt je marsepein dan gewoon in de chocolade?

:Y  dat klopt ik had ze eerder ook al een keer gemaakt zoals ik ze gevonden had zie onderstaande maar ik vind dit eigenlijk leuker dus dacht ik doe het op de echte manier.  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MD37PYXQ-D.jpg

4

oei dat ziet er wel heel erg lekker uit!

5

Wat een leuk idee!

Made with love!

6

Ik vind ze heel erg leuk.... ik hou alleen niet van mergpijpjes en marsepein, maar het moet natuurlijk ook met fondant kunnen  :D

Tamataartje schreef:

Ik vind ze heel erg leuk.... ik hou alleen niet van mergpijpjes en marsepein, maar het moet natuurlijk ook met fondant kunnen  :D

Natuurlijk kan het ook met fondant maar daar hou ik dus echt helemaal niet van haha.
Ik doe mijn taarten ook altijd met marspein en praktisch nooit met fondant.
Als ik pastel kleuren wil moet ik ook altijd eerst mijn fondant wit maken voor ik er een pastelkleur van wil maken  :s  maar ach ben het inmiddels wel gewend.
Zo is het maar goed dat smaken verschillen  :)