1

Onderwerp: Hallo allemaal

Hallo allemaal,
Na een hele tijd alleen maar rondneuzen hier, heb ik vandaag besloten, na het maken van een taartje voor mijn dochter haar afzwemmen, om me aan te melden.
Ik zie hier zoveel mooie dingen en raadpleeg deze site ook nog wel eens voor tips of recepten.
Ik maak al wel een tijdje cupcakes, heb ooit wel eens een taart geprobeerd en sinds kort waag ik me ook aan de cakepops. Ik vind het heerlijk om me te ontspannen met lekkere baksels en die mooi te maken.
Vandaag dus het taartje voor het afzwemmen van mijn dochter, als ik weet hoe, zal ik een foto plaatsen.
Ik hoop nog heel veel moois en lekkers te kunnen bekijken hier.
Smakelijke groeten Bonkie

Re: Hallo allemaal

Van harte welkom op het forum :Y

Ben benieuwd naar je afzwemtaartje, ik ga even zoeken :)

3

Welkom... je zult er vast geen spijt van krijgen! (alhoewel.....Sinds ik er op zit is het wel een klein beetje een verslaving geworden... :( )
Tegelijkertijd: ik ben ook een beginneling, en heb al een aantal keren de hulp van medeforumers ingeschakeld, en dat is erg fijn...

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

4

Ik heb ook last van de taarten verslavingsgevoeligheid  :)  En ik wil wel foto's plaatsen maar weet nog niet goed hoe?!? Ik lees ook regelmatig tips en trucs van medeforummers.
Ben van de week nog naar de leukste taartenshop in Zutphen gereden, heerlijk. Ook zelf thuis wat mallen gemaakt. Was de eerste keer lukte nog best aardig.

5

Het zwemtaartje staat erop :)