Onderwerp: waar kopen jullie je fondant en marsepein
bij de titel staat het dus al; waar kopen jullie je fondant en marsepein??hoe duur is het en hoeveel neem je meestal??
hoor graag wat van jullie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar kopen jullie je fondant en marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
bij de titel staat het dus al; waar kopen jullie je fondant en marsepein??hoe duur is het en hoeveel neem je meestal??
hoor graag wat van jullie
Ik haal mijn fondant bij de sligro, een emmertje van 1 kilo wit fondant kost 3,75 ex 6% btw, de gekleurde kost 500 Gr. 2,95 ex btw, ze hebben hier inmiddels rood, roze, bruin, groen, blauw en geel.
bakboerderij!
DLT webshop en bij mijn vaste taartwinkeltje bij mij in de buurt. Prijzen moet je me niet vragen, geen enkel idee
bij taart en meer
in berkel en rodenrijs
Ik haal mijn fondant bij de sligro, een emmertje van 1 kilo wit fondant kost 3,75 ex 6% btw, de gekleurde kost 500 Gr. 2,95 ex btw, ze hebben hier inmiddels rood, roze, bruin, groen, blauw en geel.
en dan in arnhem/ doetinchem?? en waar zitten ze dan ongeveer?:$ maar heb je bij de sligro niet een pasje nodig zoals bij de makro?
Fondant bij de Makro in kilo verpakking wit, want kleur alles zelf, marsepein gebruik ik van Zeelandia en dat koop ik in de speciaalzaak (Zeelandia)
Via Bouwhuis, Sligro en soms ook Jamin (maar die vind ik niet zo fijn)
Yamin is ook duur is me opgevalle!
Taartoutet. Dat is n webshop.
Lillyan schreef:Ik haal mijn fondant bij de sligro, een emmertje van 1 kilo wit fondant kost 3,75 ex 6% btw, de gekleurde kost 500 Gr. 2,95 ex btw, ze hebben hier inmiddels rood, roze, bruin, groen, blauw en geel.
en dan in arnhem/ doetinchem?? en waar zitten ze dan ongeveer?:$ maar heb je bij de sligro niet een pasje nodig zoals bij de makro?
Ik ga altijd naar Doetinchem, je hebt dan inderdaad wel een pasje nodig, ik heb zo'n pasje en ik zie dat je dichtbij woont, mocht je een keer mee willen dan geef maar een gil, of als ik iets voor je mee moet nemen, ik ben er zelf regelmatig.
De marsepein haal ik bij de Bakzolder, 5 kilo voor 29,95 (Zeelandia). Fondant meestal bij Creacake
Makro, Taart & Decoratie, Arendsmolen, Taartgeheim in OBL Cakeworld in Deurne..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar kopen jullie je fondant en marsepein