1

Onderwerp: Korfbal

Heeft iemand ook een leuk idee voor een korfbal taart? Is voor zoontje van mijn vriendin die wordt 17 en dat is zijn grote hobby naast zijn vespa brommertje oud opknappertje. Liefst niet al te drukke taart want moet er die dag nog 1 klaar en ook nix geboetseerd hoor. Das voor mij niet weggelegd. 'k weet de kleuren van zijn tenue al.
Had ronde in ged88 van 26 cm. En anders wordt het een pokertaart............

2

Re: Korfbal

misschien kun je de korf maken? en dan natuurlijk met de bal erin!
Ik zou het alleen zelf niet kunnen........

Suc6!

lekker duurt het langst!

3

http://www.korfbalreuniehooghalen.nl/im … fpicto.gif

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

meyke schreef:

misschien kun je de korf maken? en dan natuurlijk met de bal erin!
Ik zou het alleen zelf niet kunnen........

Suc6!

Ja dat is leuk !!!!
Een soort basket weave om een ronde taart maken en dan een halve bol als bal er op !

5

Zoek even met de zoekfunctie onder basketbal taart, die van Catharine staat als tweede in de lijst en vind ik erg leuk, en volgens mij ook te gebruiken voor korfbal!?

6

Korf kun je makkelijk maken is tegenwoordig toch van kunststof en geel kan dus niet echt foutgaan.En dan idd een bal zo half op de korf zo van valt hij er in ja of nee.

josee

7

Die had ik ook al gevonden Petra in google. Ja die is lekker simpel.
Korf maken van basket weave gaat niet lukken Nicole, dat heb ik n.l. (nog) niet in huis.
Jou idee vind ik erg leuk Dianne, maar wordt dan toch bewerkelijker dan ik in de planning heb. Maar vind het idee wel heelll leuk, mocht ik dat nou besluiten zou ik dan de maakster van de basketbaltaart ook even moeten mailen of ik haar idee mag gebruiken. Korfbal bal is volgens mij net een voetbal.
Gele kunststof korf moet ik me even in verdiepen nog..........Jose. Moet er dan ook een paal onder? Hoe zie je dat voor je?