1

Onderwerp: sugercraft gun van het blad Taarten Decoreren

Hallo allemaal,

Ik ben lid van het blad 'taarten decoreren' en kreeg hier bij een sugercraft gun

Ik heb hier fondant in gedaan en het apparaatje ploft uit elkaar en er komt helemaal niks uit.
Dus heb ik de fondant verwarmt zodat deze erg zacht was maar niet plakkerig. Er kwam een klein stukje fondant uit en daarna sprong het apparaatje weer open.

Heeft iemand hier ervaring mee en het zelfde probleem, of doe ik iets fout.

Kunnen mij een sugercraftgun aanraden die wel goed doet
Mijn verwachtingen er van zijn dat ik mooie ronde slierten kan maken vor de afwerking van naden en bijvoorbeeld gras

Bedankt

Find me on facebook and on www.madebypien.nl

2

Re: sugercraft gun van het blad Taarten Decoreren

Ook aan de "sugarcraftgun" van de taarten decoreren zit geen snoertje, dus hoort je vraag niet in Keuken- en andere apparatuur.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen.

Het geval dat je bij Taarten decoreren hebt gekregen is trouwens géén sugarcraftgun maar een koekjespistool, voor koekjesdeeg (niet te stug trouwens).
De echte sugarcraftgun is dit:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -1087.html

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Oke sorry,

Ow nou dan weet ik wat ik fout doe. In het magazine stond namelijk dat het een sugercraftgun was vandaar.

Find me on facebook and on www.madebypien.nl

ik heb hem ook, maar is inderdaad een koekjespistool. echt geen supgarcraft gun.

je kan er vormen koekjes mee spuiten!

de sugarcraft gun van de link heb ik ook en die is super fijn!

5

Als het goed is krijg ik m ook binnenkort.volgens de uitleg van hun op de site zou het wel moeten gaan met fondant en marsepein.
Ik ging er ook vanuit want er staat echt sugercraft gun anders is het wel misleidende reclame van ze.
In de hoop dat je een abonnement neemt zoals ik dus :/
Nou ja ik wacht t wel af.

6

Ik heb me een keer laten verleiden tot het aankopen van een nummer door de cameomold die er toen bij zat die ik al heeeeeeeel lang wilde hebben...... Dat was ook meteen het laatste nummer wat ik kocht.  O-)

Ik ben het helemaal eens met wat er op het forum al meer over geschreven is: het ziet er leuk uit, maar de spulletjes zijn van niet al te beste kwaliteit  :x

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

HAllo...
Ben blij dat ik niet de enige ben met deze ervaring. Er wordt inderdaad verteld dat het ook voor marsepein en fondant moet kunnen, k heb ze aan de telefoon gehad, en daar hebben ze het me ook verteld dat het kon. Vervolgens heb ik ze inderdaad ook de vraag gesteld hoe het kan dat ie dan uit elkaar ploft. Vanzelf hebben ze daar geen antwoord op. Ik zou een nieuwe toengestuurd krijgen. Inmiddels zijn we 2 maand verder, en nooit meer iets van ze gehoord. Diverse keren erachteraan geweest. Kortom: je wordt gewoon bedonderd...
Ik heb mijn ab. stop gezet, en koop gewoon nu zelf voor dat geld kwaliteitsspullen. Dat is een betere inverstering gebleken....(helaas...)

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!