101

Re: kleine kwark gebakjes.

MamavanThom schreef:

Laat je ze in het cc-bakblik afkoelen of niet? En hoelang wacht je dan voor je de kwark erop doet? Wil ze vandaag of morgen eindelijk gaan maken, maar dit vroeg ik me nog af.

Groetjes Michaela

Ik laat ze in het bakblik afkoelen ja en dat duurt niet zo erg lang.
Dan de kwark er bovenop.  :Y

102

Dank je wel. Ze staan nu in de koelkast te ontdooien, ga ze er over een kwartiertje uithalen om zeker te weten dat ze zometeen ontdooid zijn  :D . Nog even slagroom kloppen en vast in de spuitzak doen en dan is het zometeen genieten bij de koffie hoop ik  :lol: .

Schep jij de kwark trouwens in de cuppies of doe je die ook in een spuitzak? Ik hield een klein schaaltje over, wat 's avonds is opgegeten door mijn zoontje en oma als toetje.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

103

wat een super idee!!!!!! Dit ga ik van jou pikken  :rolleyes:  :rolleyes:  voor mijn schoonvader zijn verjaardag :)

Te leuk!!!!

104

MamavanThom schreef:

Dank je wel. Ze staan nu in de koelkast te ontdooien, ga ze er over een kwartiertje uithalen om zeker te weten dat ze zometeen ontdooid zijn  :D . Nog even slagroom kloppen en vast in de spuitzak doen en dan is het zometeen genieten bij de koffie hoop ik  :lol: .

Schep jij de kwark trouwens in de cuppies of doe je die ook in een spuitzak? Ik hield een klein schaaltje over, wat 's avonds is opgegeten door mijn zoontje en oma als toetje.

Ik heb het er gewoon in gegoten en ben benieuwd of je ze lekker vond.  :)

105

Ze waren echt ontzettend lekker  :9  en ga er nog meer maken om in de vriezer te doen, want echt heel lekker en makkelijk om in huis te hebben voor als je visite krijgt. Helaas waren ze vanochtend nog wel iets te koud, iets teveel eigenlijk, maar iedereen vond ze lekker. Dank je wel voor het plaatsen van de jouwe, anders hadden we deze moeten missen.

Groetjes, Michaela.

106

MamavanThom schreef:

Ze waren echt ontzettend lekker  :9  en ga er nog meer maken om in de vriezer te doen, want echt heel lekker en makkelijk om in huis te hebben voor als je visite krijgt. Helaas waren ze vanochtend nog wel iets te koud, iets teveel eigenlijk, maar iedereen vond ze lekker. Dank je wel voor het plaatsen van de jouwe, anders hadden we deze moeten missen.

Graag gedaan, inderdaad niet veel werk, makkelijk om in de vriezer te hebben voor als je onverwachts visite krijgt en toch erg lekker  :lol:
Fijn dat ik degene die het leuk vonden heb kunnen helpen.  :)

107

ik heb ze net gemaakt voor mijn sweet table voor zaterdag, en staan nu in de vriezer. hoe lang van te voren zou ik ze uit de vriezer en in de koelkast moeten zetten denk je?

108

kimvanderloop schreef:

ik heb ze net gemaakt voor mijn sweet table voor zaterdag, en staan nu in de vriezer. hoe lang van te voren zou ik ze uit de vriezer en in de koelkast moeten zetten denk je?

Voor hoe laat zijn ze? Is het 's ochtends dan zou ik ze de avond tevoren er al uit halen en anders als ze voor 's middags zijn is 's ochtends goed.

Groetjes, Michaela.

109

voor de middag. dan haal ik ze de ochtend vroeg eruit! bedankt!

110

Je bent er al uit door de hulp van mamavanthom zie ik.

Dankjewel mamavanthom  :)

111

Het ziet er erg lekker uit! Ik wil het ook graag proberen. Stel, ik maak ze met de standaard kruimel bodem die bij een pak kwarktaart wordt geleverd. Zijn de hoeveelheden dan hetzelfde? De 20g bodem? En 50g kwark?

112

Ellenb84 schreef:

Het ziet er erg lekker uit! Ik wil het ook graag proberen. Stel, ik maak ze met de standaard kruimel bodem die bij een pak kwarktaart wordt geleverd. Zijn de hoeveelheden dan hetzelfde? De 20g bodem? En 50g kwark?

Dat denk ik bijna wel want zo'n kruimelbodem komt ook niet echt omhoog toch?
Je moet er anders gewoon een klein bodempje indoen dat komt echt niet zo nauw denk ik.

113

dollelollypop schreef:
Ellenb84 schreef:

Je moet er anders gewoon een klein bodempje indoen dat komt echt niet zo nauw denk ik.

Nee die bodem doet ook niks. Blijft zoals het is. Ok super. Ga vrijdag proberen :) vind zoo leuk!

114

Ellenb84 schreef:
dollelollypop schreef:
Ellenb84 schreef:

Nee die bodem doet ook niks. Blijft zoals het is. Ok super. Ga vrijdag proberen :) vind zoo leuk!

Je moet het toch eens proberen met boterkoek want dat is echt heel erg lekker.
Maar misschien houd je er niet van dat kan natuurlijk ook.
Succes met het maken  :)

115

dollelollypop schreef:
Ellenb84 schreef:
dollelollypop schreef:

Je moet het toch eens proberen met boterkoek want dat is echt heel erg lekker.
Maar misschien houd je er niet van dat kan natuurlijk ook.
Succes met het maken  :)

Ok hmmm heb mijn kwarktaart pak al in huis.. Ik moet nog ff cc cupjes halen. Misschien dat ik toch de boterkoek nog ff haal :)

116

Ben ze ook aan het maken voor de visite vanavond...
Maar ga 24 niet redden, want mijn zoon en ik hebben al veel te veel van het deeg gesnoept! Hi hi  :9

117

Seefje schreef:

Ben ze ook aan het maken voor de visite vanavond...
Maar ga 24 niet redden, want mijn zoon en ik hebben al veel te veel van het deeg gesnoept! Hi hi  :9

Ze zijn erg lekker dus sterkte als ze klaar zijn want dan zal er als ze klaar zijn wel helemaal niet veel over blijven  ;)

118

Euhm.....
Ze zijn helemaal goed gelukt. Zag er geweldig uit, leuk gepresenteerd...

Maar ik vond ze niet zo geweldig lekker  :s
Een beetje te flauw naar mijn zin. Ook mijn man vond ze niet zo geweldig. Dat was dus een eenmalige actie.

Geeft niet, want ik wil nog zoooooooveel uitproberen  :D

119 Laatst bewerkt door dollelollypop (26-10-2013 09:13)

Seefje schreef:

Euhm.....
Ze zijn helemaal goed gelukt. Zag er geweldig uit, leuk gepresenteerd...

Maar ik vond ze niet zo geweldig lekker  :s
Een beetje te flauw naar mijn zin. Ook mijn man vond ze niet zo geweldig. Dat was dus een eenmalige actie.

Geeft niet, want ik wil nog zoooooooveel uitproberen  :D

Flauw????  :think:
Ik weet niet wat je dan gebruikt hebt maar dan denk ik toch dat je iets anders gebruikt heb dan ik altijd gebruik.
Ik gebruik altijd de bosvruchten kwark van dr. oetker.
En ja de boterkoek daar kan weinig mis aan gaan want dat is gewoon boterkoek van de mix van koopmans.
Ik begrijp er niks van want mijn visite is er helemaal weg van en ze moeten op verjaardag er ook altijd bijstaan anders krijg ik commentaar  :)
Ik moet wel zeggen dat ik we altijd in de slagroom 2 lepels suiker toevoeg en dat staat niet op het pak misschien dat dat het was?

En wat vond je visite ervan, vonden die ze ook niet zo lekker?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8ADEKP7E-D.jpg

120

Heb allemaal dezelfde ingrediënten gebruikt, alleen de aardbeienversie van dr Oetker. Ach ja, smaken verschillen, maakt toch niet uit?

121 Laatst bewerkt door dollelollypop (26-10-2013 14:24)

Seefje schreef:

Heb allemaal dezelfde ingrediënten gebruikt, alleen de aardbeienversie van dr Oetker. Ach ja, smaken verschillen, maakt toch niet uit?

Ja dat is waar maar heb eigenlijk nog niemand gehoord die ze net lekker vond vandaar dat ik dacht dat je iets anders had gedaan  :) Ik moet wel zeggen dat ik de laatste keer ook aardbeien gedaan had omdat ik iets moest doen met aardbeien dacht ik de aardbeienkwark te nemen maar moet wel zeggen dat ik die ook niet zo lekker vond dan de bosvruchten maar goed smaken verschillen zoals je a zei  :D

122

Misschien dan toch nog eens de bosvruchten proberen....
Want het zag er wel errug leuk uit!!!!

123

Seefje schreef:

Misschien dan toch nog eens de bosvruchten proberen....
Want het zag er wel errug leuk uit!!!!

:D  :Y

124

Ik maak ze altijd met het pak aardbeienkwarktaart en de aardbeienkwark van optimel en ze smaken altijd heerlijk.
Heb je wel aardbeienkwark gebruikt of naturel?

125

Dit ziet er ook super uit zeg, heerlijk!!!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!