1

Onderwerp: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

IK zag op de site van Bouwhuis dat zij ook marsepein verkopen via de lubeker methode. En een verhouding van 1:3

Hebben jullie ervaring met deze marsepein van Bouwhuis?
Heb eigenlijk alleen maar die van Zeelandia gebruikt, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen/ meningen/ verschillen

2

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

ik lees met je mee!
dat wil ik ook wel effe weten!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

Ik heb met beide ervaring en vind dat ze gelijk opgaan zowel qua smaak als kneedbaarheid en ze werken beiden fijn!

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

Ik werk ook met de marsepein van Bouwhuis, en ik vind het echt lekker werken! Makkelijk te kneden en te kleuren. Scheurt niet snel met bekleden en de smaak is ook lekker. En ik vind hem niet snel plakken

Bezoek ook mijn facebook pagina
www.facebook.com/CakesOfHappiness

5

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

Ik vind de marsepein van Zeelandia beter van smaak en ook makkelijker te verwerken.

6

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

denk dat ik bij de volgende bestelling gewoon eens een doosje marsepein mee bestel.
Gewoon om te proberen :)

Bedankt voor jullie reacties  :thumb:

7 Laatst bewerkt door jacco (25-01-2013 12:02)

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

zeelandia is ook gemaakt volgens de lubeke metode

8

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

jacco schreef:

zeelandia is ook gemaakt volgens de lubeke metode


Daarom was ik ook benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met de marsepein van bouwhuis.
Tot nu altijd een fan van Zeelandia :9

9

Re: zeelandia marsepein 1:3 vs Bouwhuis marsepein 1:3

Heb laatst een doos van Bouwhuis besteld en vind hem prima om mee te werken en de smaak is ook goed, maar ik ga als de doos leeg is toch weer over naar de Zeelandia. Vind deze toch lekkerder van smaak.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.