1

Onderwerp: ook een nieuwe enthousiasteling!!!

Hoi Hoi,

na hele mooie voorbeelden en heel wat informatie te hebben gevonden op deze geweldige site (en forum)...
toch maar de stoute schoenen aangetrokken, me aangemeldt en bij deze dadelijk ook voorgesteld!

Ben Bianca,
29 lentes 'jong'... trotse moeder van 1 dochtertje en alweer bijna 12,5 jaar samen met mijn lieve ventje.
Ik ben al jaren creatief op allelei vlakken... kreeg een jaar of 3 geleden de tip om met mijn creatieve handen taarten te gaan maken, maar door omstandigheden trok ik daar toen helemaal nog niet aan.

Nu kreeg ik laatst een persoonlijke vraag om voor een doop een taart te maken. dat vond ik zoooo leuk, dan ik ben gaan proberen... de foto van mijn eerste taart ooit wil ik proberen in te stellen als profielfoto... was er namelijk helemaal niet ontevreden over! ;)
tja en toen was ik besmet met het 'virus' (haha!)

Heb al tal van ideetjes en ik kreeg al de opmerking dat ik nog heeel wat van die mooie en lekkere proeftaarten mocht maken, voordat ik de echte taart ging maken! Dat is toch een leuk complimentje!

Nu heb ik in mijn hoofd al tal van ideetjes... en ben ik me nog meer aan het inlezen en overal tips en trucs vandaan aan het halen, zodat ik er tegenaan kan!!!

kortom; heb dr zin in!

2

Re: ook een nieuwe enthousiasteling!!!

welkom!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!