1

Onderwerp: Mijn eerste stapel!

Hoi!

Na mijn voorstel topic, meteen mijn belofte waarmaken om mijn eigen taarten ook te showen. Nog niet zo heel zelfverzekerd als ik kijk naar al jullie mooie taarten!
Voor mijn verjaardag (vandaag overigens!) mijn eerste stapel en lussen strik gemaakt. Speciaal voor de onderkanten van beide taartjes een mooi lichtblauw lint gehaald, wat ik dus nergens meer kan terugvinden.... Dan maar zo!

http://1.bp.blogspot.com/-kZt5iJEcSN4/UQD_uqfcaHI/AAAAAAAABEw/GHujmC0eEVM/s1600/birthday.jpg

Ik heb nog wat moeite met de onderkant van de taart ook echt strak krijgen, maar voor een 4e (en 5e, haha) taart ben ik niet ontevreden. De vergissing voor het plaatsen van de stokjes in de cijfers (iets te ver uit elkaar, waardoor ze zichtbaar blijven) neem ik maar voor lief, leerpuntje voor de volgende keer!

Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben en wat jullie er van vinden!

2

Re: Mijn eerste stapel!

Niks mis met die onderste rand hoor! Super!! En zeker voor je 4e taart!! Dat beloofd nog wat  :Y En proficiat met je verjaardag natuurlijk.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Niks mis met die onderste rand hoor! Super!! En zeker voor je 4e taart!! Dat beloofd nog wat  :Y En proficiat met je verjaardag natuurlijk.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4 Laatst bewerkt door IngridV_1973 (24-01-2013 16:58)

Super gedaan! Oh en om je stokjes eventueel nog te verstoppen, gewoon paar leuke bloemetjes uitsteken en hop, weg stokjes!

:o  :o  :o vergeet je helemaal te feliciteren... Sorry! Gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk!!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

5

wow mooi gedaan!   Mooie kleuren :thumb:

Mooi hoor! Knap gedaan, en gefeliciteerd met je verjaardag XXX

De aanhouder wint!

7

van harte gefeliciteerd met je verjaardag :)

:think: dat wordt nog wat, als dit je 4e (en 5e) taart pas is (zijn)......  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Dankjewel allemaal!

Goeie tip trouwens die bloemetjes, helemaal niet bij nagedacht hoe 'simpel' je sommige dingen gewoon weg kunt werken.. haha!