1

Onderwerp: helllp?! skylanders

Hallo!
Ik moet binnenkort een skylanders taart maken maar ben wat bang.
Heb nog niet eerder geboetseerd.
Kan ook geen how to vinden van deze taart.
Terrafin en giant crusher is de wens.
Moet zo'n portal ook écht zo'n uitstekende rand hebben?
Pffft in over my head, wat verzinnen ze toch een onzin tegenwoordig...
Kunnen jullie mij tips geven?
Dan zou ik heel gelukkig zijn.
Bedankt voor jullie tijd!

Taart Smakelijk is de naam

2

Re: helllp?! skylanders

Mijn zoon is helemaal van de skylanders. Je zou ipv boetseren ook een puzzelplaatje kunnen maken of een plaatje kunnen afdrukken op icing. Tja wil je boetseren, dan kan ik je geen tips geven en heb geen how to voor je. De portal heeft inderdaad een uitstekende rand, dus wil je het zo echt mogelijk maken, dan hoort dat er bij. Succes!

groetjes Marlies

3

bedankt, en ja ben bang dat het puzzelen gaat worden want die crusher ziet er ingewikkeld uit....
het gaat dan wel een uitstekende rand worden, hopelijk krijg ik daar nog tips over  ;)

4

Er was een taart van skylanders hier op het forum. Zij had 2 taarten gestapeld. De onderste was 20cm en de bovenste geloof ik 25cm. Dan heb je de rand van de portal. Misschien kan je via zoeken de taart vinden die ik bedoel. Deze is geloof ik 2 dagen geleden gepost.
Succes!

groetjes Marlies

5

hoi hoi,
ik heb 2 skylander taarten intussen gemaakt.
het portal heb ik als volgt bekleed:
bovenop een rondje geplaatst van -dun- wit fondant tot ongeveer 1 cm vanaf de rand.
hierna grijs fondant in een rechte lap uitgerold en deze er aan de zijkant omheen gelegd. Aan de bovenzijde dit grijs iets laten overlappen over het wit en voorzichtig in een rondje uitgesneden.
als laatste met bakstenen structuur dikke banen (zo'n 5 cm) met een afstand van 10 vertikaal over het grijze heen gedaan. zo kan je ook de aansluiting van je grijze zijkant rand goed verbergen.
de skylanders zelf zien er heel ingewikkeld uit, maar als je gaat proberen zijn ze het niet. En als je twijfeld.. alleen het hoofd (zoals gemaakt op cupcakes) lijkt me ook prima ;)

succes ermee!

groetjes,
ellen

6

bedankt! Daar heb ik zeker wat aan! erg bemoedigend dat ze alleen maar moeilijk lijken, ik ga het een poging wagen om te boetseren. En anders wordt het puzzelen  ;)