1

Onderwerp: starwars

Weken geleden vroeg mijn neefje al of ik voor zijn verjaardag een starwarstaart kon maken. Nu vond ik de starwarsfiguren niet zo geschikt om te puzzelen dus het is een ouwel geworden. De sterretjes zijn zilver geverfd en ook zijn naam en leeftijd op de zijkant zijn zilver. Helaas is dit de enige foto die ik kan showen want mijn batterijen waren op...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WBQ8QKDF.jpg
De vulling is botercreme met stukjes banaan en chocoglazuur (zo'n pakje van Dr. Oetker) met chocopasta. De combi was erg lekker!

2

Re: starwars

Ziet er hartstikke goed uit! Balen van je batterijen!

3

Stoere taart !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

4

Leuke taart,ik zou ook doen een ouwel,maar een keer,verder is hij heel lstoer geworden.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Super stoere taart geworden!

Groetjes Tweety!

6

Stoer zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Leuk geworden!!!!!

8

Leuk geworden hoor!! Mijn zoontje zei al, die moet je ook maken voor papa zijn verjaardag!!! 

Jessica

9 Laatst bewerkt door Do (11-03-2008 16:13)

Een hele stoere taart...jammer dat we de zijkant niet kunnen zien...dus op naar de winkel om nieuwe batterijen te halen... ;) ...heb het zelf ook al eens gehad...en dan denk je...f%#*$...hi hi hi hi...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Tja Dolores, dit overkwam me zondagmorgen... weinig kans dat ik dan batterijen kan scoren. We hebben net een nieuwe batterijenlader maar ik kan er geloof ik niet zo goed mee omgaan. Hij ONTlaadt alleen maar lijkt het wel.

De zijkant had ook wat sterren en met de funky tappits stond er Kevin en 8 jaar, ook zilver geverfd.

11

:Y Een superstoere jongenstaart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl