Onderwerp: Vraag over macarons
Ik heb wat vraagjes over macarone
- Hoe lang zijn ze houdbaar
- Hoe kun je ze het beste bewaren
- Zijn ze houdbaar buiten de koelkast
- Welke vullingen kun je er voor gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraag over macarons
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb wat vraagjes over macarone
- Hoe lang zijn ze houdbaar
- Hoe kun je ze het beste bewaren
- Zijn ze houdbaar buiten de koelkast
- Welke vullingen kun je er voor gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Eh mascarpone is kaas, kan niet buiten de koelkast en de houdbaarheid staat op t pak maar ik begrijp niet alle vragen volgens mij, of bedoel je macarons?
Eh mascarpone is kaas, kan niet buiten de koelkast en de houdbaarheid staat op t pak maar ik begrijp niet alle vragen volgens mij, of bedoel je macarons?
Ik bedoel idd macarons hihi.... foutje!
Het is inmiddels aangepast
Hey Petra,
Je kunt je macarons het beste bewaren in de koelkast of diepvries in een afgesloten doos, voordat je ze wil eten moet je ze wel op kamer temperatuur laten komen, als ze dat eenmaal zijn, kunnen ze nog 1-2 dagen gegeten worden (vanuit de diepvries eerst in de koelkast)
In de koelkast zonder vulling kun je de schelpen ong. een week bewaren en gevuld ong. 3 dagen.
Weet je ook dat je ze na het vullen eerst een nacht in de koelkast moet laten staan? In die nacht maakt de vulling zich één met de macaron
Je kunt ze vullen met bijvoorbeeld ganache, botercreme of jam. Maar er bestaan ook allerlei varianten met mascarpone Maar die kun je niet bewaren volgens mij, moet je meteen opeten na het vullen.
Ga je ze voor het eerst maken? Spannend zeg. Laat je resultaten wel zien Heel veel succes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vraag over macarons