1

Onderwerp: [gezocht] butterscotch stukjes

Ik heb bij bakerella gezien dat ze wel eens butterscotch chips gebruikt bij een aantal recepten... (ook zijn er van zulke chips witte en bruine chocolade te verkrijgen.,) waarom niet in nederland?ik wil graag deze stukjes ook kopen maar zijn nergens te krijgen in nl. wie weet waar ik ze vandaan kan halen. want om nou 1 zak uit het buitenland te laten komen... misschien iets voor in de webshop? wie o wie kan mij daar bij helpen

http://www.bakerella.com/butterscotch%e … st-friend/

2

Re: [gezocht] butterscotch stukjes

Ow cool nog nooit gezien! Ken wel de caramel chocolade van callebaut maar das anders (en vies  :shh: )

3

Heb even een mailtje naar nestle gestuurd over deze:
http://www.verybestbaking.com/~/media/VBB/Images/Products/Morsels%20and%20Baking/Detail%20and%20Overlay/TH-11oz-Butterscotch-Morsels.ashx
en kreeg dit antwoord:

Nestlé schreef:

Hartelijk dank voor uw bericht.
Het NESTLÉ product dat u noemt, is in Nederland niet verkrijgbaar. NESTLÉ is één van de grootste bedrijven ter wereld met vestigingen in bijna ieder land. De samenstelling van het assortiment in al die landen is verschillend, o.a. omdat elk land zo zijn eigen smaakbeleving en eetgewoontes heeft.

Vooralsnog zit dit product niet in het Nederlandse assortiment. En dus kunnen wij u hier, spijtig genoeg, niet aan helpen. Dit houdt overigens niet in dat het nooit in Nederland op de markt zal komen. Bij toenemende vraag kan een verandering snel plaatsvinden. Wij zullen in ieder geval uw bevindingen registreren voor de desbetreffende marketingafdeling.

Wij hopen dat met het bovenstaande het één en ander is toegelicht. Mocht u nog verdere vragen hebben: u kunt ons altijd schrijven of bellen, via telefoonnummer: 020-5699699.

Met vriendelijke groeten,
Laura den Edel

Dus als we er met z'n allen maar vaak genoeg om vragen... :D  :+

4

ooo echt goed van jou!!
nu maar met z`n allen mailen..... :lol:
thanks a lot!!! :Y

Denk dat ik het toch maar over laat komen ergens vandaan....

5

Bij Femmies Taartbenodigdheden heb ik ze wel eens zien staan.

6

Aribacakes heeft Caramelblokjes.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

7 Laatst bewerkt door Lilar (03-02-2013 20:52)

Misschien heeft ze er wel veel, maar 1x was wel genoeg.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

8

usfoodz punt nl heeft het in het assortiment.