Onderwerp: HELP!! mold voor muzieknoten en muzieksleutel gezocht
weet iemand waar ik deze kan kopen?
alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » HELP!! mold voor muzieknoten en muzieksleutel gezocht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand waar ik deze kan kopen?
alvast bedankt!
ik ga me op dit onderwerp ook maar even aboneren, wie weet kan ik het ook in de buurt kopen....
K mag vrijdag oom een muziektaart maken..
ik ga tekst van het favoriete liedje van de jarig op frosty printen voor op de zijkant, maar er moet bovenop een strik komen met daarop muzieknootjes...
hoe groot mogen de muzeknootjes zijn? Ik heb een gevonden van 4,5x 3 cm.... maar dat is denk ik veel te groot....
Kan je ze anders niet uitsnijden? dat je een voorbeeld uitprint, en die doordrukt op het fondant (of marsepein) en die dan met een mesje uitsnijden? Voor het bolletje zou je dan misschien de punt van een spuitmondje een beetje scheef in de fondant kunnen zetten.... k zit zomaar even wat te brainstormen.....
Ik heb zelf zitten denken voor mijn taart om met fondant en de gun de notenbalk te maken, en dan proberen met icing, van dat eiwitglazuur, (nog nooit mee gewerkt ) de muzieksleutel en muzieknootjes (van happy birthday) erop te "schrijven" maar ik weet eigenlijk ook niet of dat zo werkt... (dus feedback is welkom)
het is misschien wel mogelijk, maar ik zoek echt een mold. De F1 mold word ik niet echt wijzer van, of het nu het formaat is van de hele mold of van de muzieksleutels, het laatste lijkt mij wat groot eigenlijk...
Ik gebruik van de patchworkcutters het muzieknootje uit de disco set. Perfecte maat en is goed uit te steken. Succes!
Hoi hoi...
Nou ik heb afgelopen week mijn eerste muziektaart ook gemaakt, en kwam er zaterdagavond achter dat ik de taart iets vond missen (zie topic muziektaartje). Ik heb uiteindelijk een rietje gepakt, daar een hoekje uit gesneden, en daarmee rondjes uit het fondant gestoken, waarbij ik waar de opening zat, zeg maar... de stokjes aan gesneden heb, Werkte opzich prima, zeker voor een adhoc nood (of noot oplossing...Misschien kun je er wat mee.
Als het in onbegrijpelijke taal is, moet je het even zeggen, dan kijk ik of ik een how-to kan maken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » HELP!! mold voor muzieknoten en muzieksleutel gezocht