Onderwerp: Stoere Fendt
Graag een trekker, voor een jongen die 11 wordt. Dat moet dan wel een beetje een stoere tractor zijn
Gevuld met witte chocmousse, caramelsaus en gehakte nootjes. Afgesmeerd met witte chocganache en bekleed met fondant.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stoere Fendt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Graag een trekker, voor een jongen die 11 wordt. Dat moet dan wel een beetje een stoere tractor zijn
Gevuld met witte chocmousse, caramelsaus en gehakte nootjes. Afgesmeerd met witte chocganache en bekleed met fondant.
Mooi zeg em heel strak! 
je hebt er verstand van

Taart is helemaal goedgekeurd door de kleinste man
. Ik geloof dat hij ook een bestelling wil plaatsen voor ergens in augustus, maar dan graag met een schudder erachter
.
da's wel lastig hoor..... die laat ik graag aan jou over 
Een fendt? Wat jammer nu... als het nu een Deutz was?! 
Nee hoor, hij is superleuk. Ik laat hem hier maar niet zien want anders mag ik er ook zo één maken alleen dan van het juiste merk.
Alleen zo goed ben ik nog niet...
Wat een strakke taart, vind de kleuren er ook echt uitspringen 
Zoals gewoonlijk bij jou: weer hartstikke mooi geworden 
mooi gepuzzelt
Hier heb geen een maar 2 fendt gekken in huis vader en zoon. Heb je er geen howto van
??? En hoe heb je de wielen eigenlijk zo gekregen???
echt een top taart
ik he hem opgeslagen
het zand en de lucht is dat geschilderd???
dankdank
ik heb geen how-to
; een kleurplaat van een trekker gezocht en daar een Fendt-plaatje naast gelegd om de juiste kleuren te krijgen.
De lucht is gewoon een driehoekig stuk blauwe fondant, de grond is bruin met grijs en crème kleurige fondant gemarmerd.
Ik heb de grond recht afgesneden en toen de rand (die op de lucht zou komen) nog eens heel dun gerold. Daardoor krijg je daar hobbels, ziet er wat echter uit
De wielen heb ik bewerkt met deze tool: http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … p-470.html Met de brede kant dus 
mooie taarten maak jij, jou style vind ik heel mooi en apart 
dankjewel! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stoere Fendt