Onderwerp: De mat
Ik heb vandaag de mat gebruikt en ben er erg blij mee!! Gebruikte hiervoor eerst tafelzeil...maar het is een wereld van verschil!
Wil hem niet meer missen tis het geld wel waard
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » De mat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb vandaag de mat gebruikt en ben er erg blij mee!! Gebruikte hiervoor eerst tafelzeil...maar het is een wereld van verschil!
Wil hem niet meer missen tis het geld wel waard
Heb je de grootste? Want had ergens gelezen dat er nu ook een kleinere maat op de markt is.
Ik ga ook nog wel een keer de mat kopen, lijkt me echt ideaal.
Heb je de grootste? Want had ergens gelezen dat er nu ook een kleinere maat op de markt is.
Ik ga ook nog wel een keer de mat kopen, lijkt me echt ideaal.
Ja ik heb de grootste als je er een wil kopen zou ik je aanraden om de grootste te nemen.
Dé mat?
Dé mat?
dat was nou ook mijn eerste reactie? mat, mat? wat is een mat??
Google maar eens op The Mat !!
Is een hulpmiddel om je fondant tussen uit te rollen en over je taart te leggen!
Lijkt mij ook echt ideaal en staat ook hoog op mijn verlanglijstje
Ik heb hem ook, de grootste . En hij is ideaal! Kan niet meer zonder
Wauw dat ziet er echt geweldig uit! Die wil ik ook
Heb je de Pro versie?
Zo ja, heb je die in Ned gekocht of via Ebay?
Op de Pro versie staan de inch maten van de taarten aangegeven en daar achter tot hoe groot je dan moet uitrollen. Tevens hoeveel fondant of marsepein je het beste kan gebruiken.
De maten zijn ook gemarkeerd op de mat.
Alleen het rollen gaat nog niet vanzelf
Er staat ergens een filmpje als je 'Pro Mat van Sweetwise' Googled.
Ik heb hem gewoon via een site in NL. gekocht, ik weet ff niet meer welke gewoon even op google kijken.
Op mijn mat staat helemaal niks gewoon transparant, vind ik ook niet nodig. Maar ik ga in iedergeval nooit meer zonder m'n mat rollen!
Ik heb de home versie, via jouwtaartshop gekocht. Die is iets kleiner, maar voor mij groot genoeg. Daar staan ook alle maten op. Ik heb m nog niet gebruikt, maar hoop dat dit weekend te gaan doen. Ben heel benieuwd of t echt zo goed werkt!
Heb het ff opgezocht..ik heb hem gekocht bij cook@home voor 29,50 Er zijn geen verzendkosten.
is erg handig !
zelf vind ik het wel zwaar uitrollen , en ik vind dat ik niet zo goed kan zien of ik overal even dun heb uiterold
merk nogwel eens dat het aan de ene kant wat dunner is dan de andere kant.
gebruik het alleen voor fondant , omdat je dan veel minder pluisjes hebt . en je legt zo de lap over je taart ...echt heel handig ....geen scheuren
met marsepein vind ik het echt te zwaar werken en dan rol ik het gewoon uit op mijn aanrecht zonder de mat!
Met marsepein heb ik het nog niet geprobeerd....en tja je kweekt er wel spierballen mee
Met marsepein heb ik het nog niet geprobeerd....en tja je kweekt er wel spierballen mee
idd het is een goede workout
, maar mijn rechter schouder is daar niet zo heel blij mee.
vorig jaar een ontsteking in mijn schouder gehad.
is op zich wel over maar als ik erg veel kracht moet zetten , zoals marsepein uitrollen tussen de mat..dan gaat mijn arm protesteren
dus voor mij alleen de fondant ertussen en dan nergens problemen mee
OOEEEIII!!!!!
Van mijn rechter schouder is helemaal niets meer over. Die is zo slecht dat zelfs dit stukje typen voor veel pijn zorgt.
Uitrollen gaat nog aardig maar roosjes maken bv weer helemaal niet.
Ik weet niet of ik 'm extra moet gaan belasten door met de mat te gaan uitrollen.
Moet nl ook rekening jouden met linker schouder. Die vertoont ook al serieuze kuren. Nog even over nadenken dus.
OOEEEIII!!!!!
Van mijn rechter schouder is helemaal niets meer over. Die is zo slecht dat zelfs dit stukje typen voor veel pijn zorgt.
Uitrollen gaat nog aardig maar roosjes maken bv weer helemaal niet.
Ik weet niet of ik 'm extra moet gaan belasten door met de mat te gaan uitrollen.
Moet nl ook rekening jouden met linker schouder. Die vertoont ook al serieuze kuren. Nog even over nadenken dus.
dan zou ik niet voor de mat gaan....ik vind het echt puur zwaarder uitrollen.
Ik ga het inderdaad niet doen.
Ben 'blij' dit berichtje op tijd te hebben gelezen.
Moet echt zuinig zijn op die arm/schouder. Hij doet dag en nacht pijn, zijn al héél veel dingen die ik niet meer kan en om daar nou nog meer dingen van te maken lijkt mij niet handig.
Hallo,
Ik dacht dat de mat hier in de webshop te koop was, ik heb gezocht, maar kan het nergens vinden. Weet iemand toevallig of het hier in de webshop staat??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » De mat