Re: Meisje in de sneeuw met hartjes????
Bedankt voor de uitleg ik ga het proberen
klinkt simpel maar zal het vast niet zijn...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meisje in de sneeuw met hartjes????
Ik begrijp je. Nog een tip: begin met een simpele tekening. Als dat dan lukt, ga je vanzelf op den duur wat moeilijkere plaatjes zoeken.
Succes, ik hoop wat van je tegen te komen op dit forum 
Ohhhhh echt helemaal super!!!
Te gek gewoon!
Ohhhhh echt helemaal super!!!
Te gek gewoon!
Dank je 
Wat een schattige taart! Heel gaaf gedaan. 
Wat een schatje, wil ook graag weer een keer schilderen, maar heb er de opdrachten niet naar.
wat een schatje, heel mooi gemaakt 
Heel mooi gedaan, past ook goed bij het weer vandaag!
Wat een schatje, wil ook graag weer een keer schilderen, maar heb er de opdrachten niet naar.
Bedankt en jammer dat je er niet aan toe komt terwijl je het wel leuk lijkt om te doen
Ik maak ook geen taarten in opdracht. Alleen voor onszelf of om weg te geven als cadeautje of zo. Op die manier kan ik altijd doen wat ik zelf leuk vind. 
Helemaal super
!!
Josje78 schreef:Bedankt voor de uitleg ik ga het proberen
Ik begrijp je. Nog een tip: begin met een simpele tekening. Als dat dan lukt, ga je vanzelf op den duur wat moeilijkere plaatjes zoeken.
Succes, ik hoop wat van je tegen te komen op dit forum
Dat is wel een goede tip ja whahhaa ken mezelf ik ga meteen voor wat moeilijks en ben dan niet blij met het resultaat....thanx!
WAUW, Kweenie, wat vind ik dit mooi, zeg! Ook je andere taart, die ik nog helemaal niet eerder had gezien
, is geweldig. Schilderen is heerlijk om te doen en als het resultaat dan zo mooi is.........wauw, kicken!
WAUW, Kweenie, wat vind ik dit mooi, zeg! Ook je andere taart, die ik nog helemaal niet eerder had gezien
, is geweldig. Schilderen is heerlijk om te doen en als het resultaat dan zo mooi is.........wauw, kicken!
Wow, dank je!!! Ik word er haast verlegen van 
Wow, dank je!!! Ik word er haast verlegen van
ik zie het, je hebt er helemaal rode blosjes van!

Annemarie29 schreef:Wat een schatje, wil ook graag weer een keer schilderen, maar heb er de opdrachten niet naar.
Bedankt en jammer dat je er niet aan toe komt terwijl je het wel leuk lijkt om te doen
![]()
Ik maak ook geen taarten in opdracht. Alleen voor onszelf of om weg te geven als cadeautje of zo. Op die manier kan ik altijd doen wat ik zelf leuk vind.
Voor mij is het ook maar een hobby, maar de komende tijd allemaal kindjes jarig en die mogen van mij het thema kiezen en deze keer paste de thema's en schilderen niet zo bij elkaar, maar komt vanzelf een keer weer.
Moet oa een Belle en het Beest taart maken en had een heel gaaf plaatje gevonden;
http://pinterest.com/pin/48835977181242340/
Maar toch even overlegd met het meisje voor wie de taart is en zij koos deze;
http://pinterest.com/pin/48835977181243908/
Ook leuk, dat wel.
Heel leuk! 
kweenie schreef:Annemarie29 schreef:Wat een schatje, wil ook graag weer een keer schilderen, maar heb er de opdrachten niet naar.
![]()
Ik maak ook geen taarten in opdracht. Alleen voor onszelf of om weg te geven als cadeautje of zo. Op die manier kan ik altijd doen wat ik zelf leuk vind.Voor mij is het ook maar een hobby, maar de komende tijd allemaal kindjes jarig en die mogen van mij het thema kiezen en deze keer paste de thema's en schilderen niet zo bij elkaar, maar komt vanzelf een keer weer.
Moet oa een Belle en het Beest taart maken en had een heel gaaf plaatje gevonden;
http://pinterest.com/pin/48835977181242340/
Maar toch even overlegd met het meisje voor wie de taart is en zij koos deze;
http://pinterest.com/pin/48835977181243908/
Ook leuk, dat wel.
Dat 1e plaatje is inderdaad een heel mooi plaatje om te schilderen. Komt vast nog wel een keer
Ga je het 2e plaatje puzzelen??? Ik vind het sowieso een mooi plaatje. Het zal dan ook wel een hele mooie taart worden. Succes!!! 
Ge-wel-dig!!!!

Dat 1e plaatje is inderdaad een heel mooi plaatje om te schilderen. Komt vast nog wel een keer
Ga je het 2e plaatje puzzelen??? Ik vind het sowieso een mooi plaatje. Het zal dan ook wel een hele mooie taart worden. Succes!!!
Ja puzzelen, en we zullen zien wat ik er weer van "bak"
.
jasjajajajajaaja gevonden maar jeetje ,zal ik het nog wel gaan proberen
dit is zo onwijs gaafgoedsupertoppy enz.schaam me dood denk ik bij deze
lieve groetjes mij carla 
jasjajajajajaaja gevonden maar jeetje ,zal ik het nog wel gaan proberen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is zo onwijs gaafgoedsupertoppy enz.schaam me dood denk ik bij deze
![]()
![]()
![]()
lieve groetjes mij carla
Wel doen hoor Carla. Zeker als je het zo leuk vindt om te doen. Gewoon beginnen. Tilda is daar juist perfect voor. Ze is niet zo moeilijk te tekenen!!
Ik blijf wachten op jouw geschilderde Tilda. Ik hoop echt dat je het gaat proberen. Ik denk dat je het zeker ook kunt. Kijk maar eens wat jij allemaal al ooit gemaakt hebt. 
Aaah ze is sweety!
mooi!! 
ok ben om
,ga van de week doen,wordt vervolgd
ga nu ff met de molds(die ik cadeau kreeg) van mijn lieve nichtje Brenda-kwebbeltje freubelen ,fijne dag meis 
ok ben om
![]()
![]()
,ga van de week doen,wordt vervolgd
![]()
ga nu ff met de molds(die ik cadeau kreeg) van mijn lieve nichtje Brenda-kwebbeltje freubelen ,fijne dag meis
Leuk, leuk. Ik ga elke dag even kijken 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meisje in de sneeuw met hartjes????