Onderwerp: Leuker dan verwacht
Ik heb zooo een gigantische bloedhekel aan Spongebob, dat wil je niet weten! Dus toen een van mijn werkneemsters vroeg of ik een Spongebob voor haar zoontje wilde maken moest ik wel even twee keer slikken.
Maar ze is lief en werkt hard en ik kan altijd op haar rekenen en zij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat haar kereltje zo'n slechte smaak heeft
dus toch maar ja gezegd.
En eerlijk is eerlijk, het was echt een leuke taart om te maken! En ze was er helemaal blij mee. Vandaag krijgt de jarige job hem te zien.
hier is ie dan:

Choco biscuit, gevuld met een laagje krokante chocola met aardbeivulling en een laagje choco-ganache. Afgesmeerd met ganache.
hier ook een hekel aan spongebob...dat geluid wat er uit komt

. Vind 'm geweldig! Maar inderdaad....na een paar keer SB gemaakt te hebben (4x) hoef ik ook niet meer zo nodig. Al vind ik het wel altijd leuk om weer een taart te zien! Vrolijk en leuke felle kleuren! En met armen en benen, die idd wel eens vergeten worden......

. Ik heb een stukje geel over het gaatje geplakt en het was bijna niet meer te zien - toen de rest van de zijkanten veel voorzichtiger gedaan.
, want ik vind het echt heerlijke humor. Ik kan je taart dan ook erg waarderen. Hij is superleuk geworden!