Onderwerp: Schildpad workshop gevolgd bij Dorotaartjes.....
Heb de workshop in oktober al gevolgd maar heb eindelijk even mijn photobucket geupdate met nieuwe foto's. Maar beter laat dan nooit David was er in ieder geval heel erg blij mee.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Schildpad workshop gevolgd bij Dorotaartjes.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb de workshop in oktober al gevolgd maar heb eindelijk even mijn photobucket geupdate met nieuwe foto's. Maar beter laat dan nooit David was er in ieder geval heel erg blij mee.....
Wauw wat gaaf!
Zoooo die is super!
Super stoer! Echt héél gaaf! Goed gedaan hoor! Petje af!
Wat gaaf! Wist niet dat er zoń workshop was...
Kun je volgen bij Dorothea in Veenendaal www.dorotaartjes.nl staan contactgegevens voor wie hem ook wil volgen.
Wat leuk! Z'n koppie is ook zo lief!
Thanks.
dat si een echte lieverd!!!
Wauw die is echt super gaaf! blijf maar naar boven scrollen.
Wauwie!!!
Dank je wel Was ook heel leuk om te doen
Leuk Marielle, dat je hem hier neergezet hebt! Geeft een goed gevoel, als mensen met plezier een workshop gevolgd hebben. Ik heb hem nu al een aantal keren gegeven en de mensen passen technieken daarna op verschillende manieren toe in volgende taarten, echt leuk!!
Ik zal weer nieuwe data inplannen en op de site zetten, dus laat maar weten als er nog meer interesse voor is!
aaah wat een lieverd..
Leuk Marielle, dat je hem hier neergezet hebt! Geeft een goed gevoel, als mensen met plezier een workshop gevolgd hebben. Ik heb hem nu al een aantal keren gegeven en de mensen passen technieken daarna op verschillende manieren toe in volgende taarten, echt leuk!!
Ik zal weer nieuwe data inplannen en op de site zetten, dus laat maar weten als er nog meer interesse voor is!
Jammer dat je zover weg zit. Hij is echt super gaaf!
Thanks.
Hij is echt heeeel erg leuk inderdaad jammer dat het zo ver weg zit!
wauw, wat een mooie kleuren !
mooi! die kleuren zo en tja alles eigenlijk wel, goed te zien hoe je de huid hebt gemaakt, ga ik onthouden
Thanks voor de complimentjes, dankzij Dorothea heb ik goed durven dusten, ik was eerst echt te voorzichtig maar dit heeft uiteindelijk een veel mooier effect. Ook de kleurkeuze van het fondant is super. Nogmaals thanks Dorothea!!!
Wat een leukerd, gaaf gedaan!
Thanks Hertje.
Aaaaaaaah die oooooogjes!!!!!!!! Echt SUPERLEUK!!
Thanks.
Haha, die is grappig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Schildpad workshop gevolgd bij Dorotaartjes.....