1 Laatst bewerkt door Cake-iess (13-01-2013 01:41)

Onderwerp: [FEEDBACK] Kikker

De opdracht was een taartje met kikker, maar zijn zwembroek moest wel zichtbaar zijn.
Dit was mijn 1e puzzeltaartje. De kikker even in de vriezer om hem makkelijk op de taart te leggen, maar wat ging de marsepein glimmen en voelde vochtig aan!

Ook had ik het probleem van de overlappende marsepein, je kan duidelijk de overgang tussen de 2 lappen van gras en lucht zien...

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6PSMLGB3.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Kikker

die overgang mag je in dit geval ook zien, dat is prima toch. Als je met 2 kleuren werkt dan kun je mbv smoothers proberen heel zachtjes de randen naar elkaar toe te werken.
Je kikker is leuk

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

Ik heb geen ervaring met marsepein in de vriezer, alleen met fondant.. Dus kan je daar geen feedback over geven. Kikker ziet er nu super uit..dus het is goed gekomen?

Ik vind het echt een hele leuke taart. En inderdaad..die overlap mag je zien in dit geval toch? Hij is super zo!  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

Leuke taart, enne de overgang van de twee kleuren die mag je bij deze taart best zien geeft bij deze taart een leuk effect :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

5

Leuke taart hoor en goed gemaakt (ook de overgang, niets mis mee), geen tips dus.

6

ik vind hem prima goed gelukt!

7

kikker is goed gelukt en liojkt goed en die overgang indd met 2 smoothers maar is prima hoe hij nu is, al zijn foto's natuurlijk niet altijd even duidelijk

Taart Smakelijk is de naam

8

Het gaat erom dat je nog kan zien tot waar de blauwe marsepein doorloopt onder het groene. Ik was bang dat als de 2 lagen niet wat overlap zouden hebben dat de botercreme er mischien tussenuit zou komen...