Onderwerp: Kersttaart 2012 (ja een beetje laat.....)

De kersttaart voor mijn schoonfamilie...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kersttaart 2012 (ja een beetje laat.....)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

De kersttaart voor mijn schoonfamilie...
Oh wat is die leuk 
Beter laat dan nooit, mooie taart!
Laat is relatief he!
Je bent gewoon mooi op tijd
a) voor de komende winter (na dit weekend geloof ik)
b) voor Kerst/Winter 2013/2014
Leuke taart!
Dank jullie wel!
En misschien had ik er idd beter kerst 2013 van kunnen maken, maar misschien zou ie dan een klein beetje uitgedroogd zijn, klein beetje maar 
Hij is erg leuk! 
Wat een plaatje!
Groet Marielle
Ziet er supercozy uit! Ik vroeg me alleen af: Heb je steeds een dubbele laag gedaan? Dus bekleden met gemarmerd grijs en dan een laag wit eroverheen? Is dat wel lekker?
Ziet er wel erg leuk uit. Deze kan ook als wintertaart, het is nog winter.
Gr. Sahirah
@jolly-joycie: Grijs fondant als basislaag heel dun gedaan. Die laag met eetbare glitter geverfd en daaroverheen de witte fondant iets dikker. Was beslist lekker.
Ik heb 'm uit het boek: 'Een jaar vol taart' van Wendy Schlagwein (beter goed gepikt dan slecht verzonnen, het was mijn tweede taart ever)
@jolly-joycie: Grijs fondant als basislaag heel dun gedaan. Die laag met eetbare glitter geverfd en daaroverheen de witte fondant iets dikker. Was beslist lekker.
Ik heb 'm uit het boek: 'Een jaar vol taart' van Wendy Schlagwein (beter goed gepikt dan slecht verzonnen, het was mijn tweede taart ever)
2e taart ever???? Ik kap ermee!!
Super gemaakt!
@jolly-joycie: Grijs fondant als basislaag heel dun gedaan. Die laag met eetbare glitter geverfd en daaroverheen de witte fondant iets dikker. Was beslist lekker.Ik heb 'm uit het boek: 'Een jaar vol taart' van Wendy Schlagwein (beter goed gepikt dan slecht verzonnen, het was mijn tweede taart ever)
Wow! Ik had nooit gedacht dat dit pas je tweede taart was! T was trouwens niet bedoeld als puntje van kritiek hoor.. Ik was gewoon nieuwsgierig 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kersttaart 2012 (ja een beetje laat.....)