Onderwerp: mijn eerste blanda taartje 12cm
Ik ging vandaag alvast de taart bakken voor mijn zoontje en had nog wat mix over dus kon ik nog een blanda vullen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste blanda taartje 12cm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ging vandaag alvast de taart bakken voor mijn zoontje en had nog wat mix over dus kon ik nog een blanda vullen.

Gevuld met aardbeien jam en boter creme. Dit is het 2 de taartje dat ik bekleed heb. Kritiek is welkom
Gevuld met aardbeien jam en boter creme. Dit is het 2 de taartje dat ik bekleed heb. Kritiek is welkom
Ik zou het niet kritiek noemen maar feedback
Hij ziet er namelijk erg strak uit! Enige wat ik zo mee kan geven is dat de D van bedankt wat kleiner is dan de rest van de letters. Probeer die echt allemaal op 1 lijn te krijgen. (blijft lastig)
Schattig!
Wat voor Blanda gebruik je precies?
Ik zie er verschillenda staan bij de Ikea op de site,
maar wordt er niet echt wijs uit...
Ben een beginnende bakster
Groet Marielle
Ik ben ook een beginneling dit is een roestvrijstale blanda van IKEA 12ve cm 1,50 euro en die van 20 cm is 3 euro
Ik ben ook een beginneling dit is een roestvrijstale blanda van IKEA 12ve cm 1,50 euro en die van 20 cm is 3 euro
Voor een eerste keer vind ik hem heel goed gelukt. Bekleden/versieren is natuurlijk heel persoonlijk en ik zou de letters wat kleiner gemaakt hebben, ze overheersen nu een beetje. Maar dat is mijn mening en misschien was dit wel juist je bedoeling. Eigenlijk zou ik helemaal geen feedback mogen geven omdat ik zelf ook nog niet zo lang bezig ben en nog nooit een taartje heb geshowd. Zal ik binnenkort toch ook maar eens gaan doen, van fouten kun je leren en ik maak er nog wel eens één.
Ik had geen.kleinere letters maar t is ook een heel klein taartje 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste blanda taartje 12cm