1

Onderwerp: ojee.....

ik heb mijn eerste bruidstaart opdracht.  :)

Ik ben erg benieuwd of jullie nog goede tips hebben (vast wel, ik zie zulke mooie dingen hier op het forum)

daarbij heb ik nog een aantal vragen;
- Stapel taart met cakedrums ertussen? wel of niet?
- Het moet een witte taart worden, maar ik vind een hele taart bekleden met marspein die ik met witte kleurstof gekleurd heb niet fijn (plakt) hoe maken jullie mooit wit marsepein?
- Hoe lang kan ik 'm goed houden? ik maak nu de taarten altijd de avond tevoren maar ben bang dat ik in tijdnood kom. hiervoor tips?

Ik zou ontzettend geholpen zijn met jullie tips.

2

Re: ojee.....

Cakedrums ertussen ligt er aan wat voor vullingen je gaat gebruiken en hoe hoog de taart wordt. En of hij gestapeld vervoerd gaat worden etc.

Wit vind ik sowieso altijd een drama. De laatste keer heb ik zelf wit gekleurd en dat ging eigenlijk wel goed. Beter dan de witte marsepein van Funcakes want dat is echt een drama.

Qua tijd: zoveel mogelijk voorbereiden. kapsels bakken en invriezen. Zorgen dat je alle versieringen klaar hebt zodat je de dag ervoor alleen hoeft te vullen en bekleden en versieringen er op plakken.

Er zijn trouwens meer topics met jouw vragen en ongetwijfeld veel tips

Mag het niet fondant zijn?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

4

Thanks desiree! dus jij hebt gewoon gekleurd?! de witte marsepein  van funcakes heb ik inderdaad ook geprobeerd dit belande in de pedaalemmer  :x

Esther, nee moet marsepein zijn.