Onderwerp: Broekie :D
Hallo allemaal!
Ik ben Denise en ben 27 jaar, heb een kindje van 3 een lieve vriend en een stiefzoontje van 8
Ik ben pas actief met taarten maken sinds augustus van dit jaar, dus ben echt nog een broekie als het gaat om taarten maken....
Toen mijn zoontje 1 werd maakte ik mijn eerste taart dat is nu 2 jaar geleden.
En klein beschaaft taartje was voor mij niet voldoende dus maakte ik een grote 3D carstaart die ik 3 keer gemaakt heb om te oefenen, mijn collega's waren daar erg blij mee want ik nam m'n misbaksel altijd mee haha
Deze taart zag er redelijk uit maar was mierzoet! Alles van cake met een dikke laag botercreme en een dikke laag fondant erover
Daarna niets meer gedaan tot mijn zoontje 2 werd.
Ik maakte een Chugginton stapeltaart.
Die smaakte een stuk beter maar scheurde aan alle kanten dus plakte ik op alle scheurtjes een ster, puntje bij paaltje leek het wel een sterrentaart
Afgelopen zomer maakte ik een Joris en de draaktaart (gepikt van deze site) voor mijn stiefzoontje en tegelijkertijd een borstentaart voor mijn vriend
Ik zette deze op Facebook en toen begon het.
De oven heeft hier bijna nonstop aangestaan.
De ene taartenvraag na de andere kwam binnen!
Ontzettend leuk!!
Inmiddels heb ik in deze 4 maanden heel wat taarten gebakken, heeft mijn vriend een mooie website www.cakesforyou.nl voor mij gemaakt want die heeft een internetbedrijf die voor lowbudget ontzettende leuke sites, accessoires en kaartjes maakt www.thecreativedesign.nl en ik heb 2 opdrachten voor een bruidstaart aankomend jaar!
Ik vind het echt super leuk om te doen en ben van plan er nog langggg mee door te gaan met dank aan deze super site en forum!!!!