1

Onderwerp: banaan in marsepein

Hoi,

Ik ga een rapunzel taart maken voor mijn nichtje. Nu gaat er een rapunzel barbie op wat gelijk mijn cadeautje voor haar zal zijn, maar daar maak ik het me natuurlijk wel heel erg makkelijk mee. Er moet dus iets bij: een toren. Alleen hoe maak je zo'n toren? Ik gebruik marsepein dus een holle toren alleen daar van gaat hem niet worden. Ik had dus bedacht een banaan te gebruiken met marsepein er om heen. Alleen: zou dat wel goed blijven? en zo ja, hoe lang maximaal?

2

Re: banaan in marsepein

Nee, ik verwacht eigenlijk niet dat dat goed blijft. Kun je niet iets met cake?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Kan je niet een keukenrol bedekken met plastic folie en daar overheen marsepein?

4

cakerolletjes worden daar toch vaak voor gebruikt?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Ijshoorntjes van koek?? Daar heb ik hele mooie torens mee bekleed.
Succes!!

6

Even een update: Ik heb het uiteindelijk opgelost door de toren niet op, maar naast/tegen de toren aan te zetten.  :)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/735599_425382750868668_1600532964_o.jpg
Sorry slechte foto, hij ging die avond al gelijk mee en had geen tijd om nog een goeie foto van de volledig afgemaakte taart te maken. De barbie rapunzel er op was gelijk mijn verjaardagscadeautje voor de jarige.  :)