Onderwerp: Laafje stelt zich voor.
Hallo allemaal,
Mijn naam is Marjolein, (a.k.a Laafje)
25jaar en woonachtig in de bollenstreek (ZH)
Eigenlijks sinds een half jaartje bezig met taarten en cupcakes bakken. Ben aangestoken via een vriendin van mij.
Cupcakes maken met botercreme had ik nu wel gezien, en vandaar dat we taarten gingen maken.
Heb nu zelf in totaal 5 taarten gemaakt, en krijg er steeds meer handigheid in. Vindt het ook erg leuk om te doen. tot nu toe zijn ze allemaal voor een speciale gelegenheid geweest zoals verjaardagen enzovoorts.
Hoop op dit forum wat leuke handigheidjes enzo te vinden en nieuwe ideeen voor vulling/en topping.
Plus ik zou het leuk vinden om te weten wat jullie er van vinden.
Mijn eerste taart was een taart voor mijn man en mij omdat we 5jaar samen waren. Tsjaa er was nog veel te leren. Hij was erg machtig
De 2e taart die ik gemaakt heb, is deze voor de verjaardag van mijn man. Heb hiervoor zijn racelogo (motorsport) en nickname op de taart gemaakt.
De 3e taart en CC waren voor een game dagje van mijn man en zijn vrienden. We hadden hiervoor de stroopwafel mix gebruikt, deze was echt heerlijk.
De 4e taart was omdat we 1maand getrouwd waren, en ik zin had om iets te bakken
En van de week een kersttaart gemaakt voor mijn familie.
Nu ga ik zondag nog lekker CC maken voor O&N. En ben nu nog druk een thema aan het verzinnen.
Bij deze dus mijn voorstel post.
Groetjes Marjolein