Onderwerp: [FEEDBACK] Kersttaartje met openslaande punten
Voor de kerst een taartje gemaakt. Voor het gesprek eerst met openstaande punten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Feedback is welkom

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Kersttaartje met openslaande punten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de kerst een taartje gemaakt. Voor het gesprek eerst met openstaande punten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Feedback is welkom

Ik vind hem leuk!
Misschien één tip als feedback; persoonlijk vind ik het mooier als de punten 'boller krullen'. Je kunt dat bereiken door onder elke flap een rolletje te leggen en zo te laten drogen.
Leuk gemaakt! 
Leuk, helemaal in de kerstkleuren!
Heel leuk! Wil ik ook eens proberen!
Ik zou denk ik alleen wel de opening kleiner houden.
Heel leuk! Wil ik ook eens proberen!
Ik zou denk ik alleen wel de opening kleiner houden.
Opening is ook te groot naar mijn zin. Leerpuntje voor de volgende keer
maar thanks voor je feedback. Vond het trouwens super makkelijk dankzij de how-to op de site.
Ik vind hem leuk!
Misschien één tip als feedback; persoonlijk vind ik het mooier als de punten 'boller krullen'. Je kunt dat bereiken door onder elke flap een rolletje te leggen en zo te laten drogen.
Das een goeie! Waar maak je die rolletjes van? Keukenpapier?
sam schreef:Ik vind hem leuk!
Das een goeie! Waar maak je die rolletjes van? Keukenpapier?
Yep 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [FEEDBACK] Kersttaartje met openslaande punten