Onderwerp: ONLINE MISLEIDING OVER WORKSHOP TAARTEN MAKEN " aanbieding??"
ik ben van zo stom geweest om een online taartenworkshop aan te schaffen via het internet, al weken word ik lastig gevallen door dit bedrijf met allerlei aanbiedingen.
nu kreeg ik net de aanbieding alle online workshops van 76 euro nu voor 3 euro...
ik weet het lijkt té mooi om waar te zijn. ik heb betaald en dacht ach wat maakt het uit.
maar wat ik te zien kreeg is te bedroevend voor woorden, 2 mensen die in een kleine keuken aan het prutsen waren. meermalen iets lieten vallen etc. erg genant
nu gaat het mij in principe niet om mijn 3 eurootjes die ik kwijt ben, ik denk niet dat ik die nog terug kan krijgen, ik wil echter proberen te voorkomen dat andere mensen hier van het forum ook hieraan geld verkwanselen.
nogmaals ik besef dat als het te mooi lijkt om waar te zijn dat het vaak dan zo is.
ik heb meermalen getracht contact te zoeken met het bedrijf, 1 maal kreeg ik een botte mail terug dat ik zeurde en er tot nu niemand geklaagd had, ik had nl vermeld dat ik erg teleurgesteld was
toen ik hierop een reactie stuurde met de vraag of dit ook is wat mensen voor 76 euro krijgen werd hier niet meer op gereageerd. jammer genoeg
Ik kreeg alleen te horen dat het op youtube via een beveiligd kanaal te zien was, later ben ik op de auteur van het filmpje gaan zoeken op youtube en wederom kon ik gewoon kijken
Ook gisteren en vandaag krijg ik nog aanbiedingen van ze. ongelofelijk maar waar.
**knip**
is degene die het aanbiedt, van de week was het 3 euro, nu bieden ze het aan als aanbieding voor 9 euro.... in 3dagen tijd verhoogd met 300 %
wat een aanbieding....
Ik heb toestemming voor het plaatsen van dit topic van Marianne.
Ik hoop dat er weinig anderen zijn die hetzelfde dachten als ik , ach het is MAAR 3 euro, en als 100000 mensen dat denken dan hebbenj ze toch 300000 euro verdiend met misleiding... Zo wil ik ook wel geld verdienen