1

Onderwerp: [FEEDBACK] Skylanders

Hallo bak-sterren,

Ik hoop dat jullie iets vinden van mijn taart. Wat dan ook!

Mijn zoon (9) was alvast heel blij. Ik mocht geen poppetjes boetseren, want dat is nooit zoals de echte, vond hij. Hij zocht zelf de skylander uit die er bovenop staat. (ik had een grotere uitgekozen, maar ik begrijp natuurlijk niet welke de Beste zijn!) Die sprieten hadden van mij niet gehoeven.

Chocolade biscuit (voor het eerst heel mooi en zacht en hoog en precies zoals ik wilde). mijn kinderen willen liever cake...
Vulling: swiss meringue en aardbeienjam, op verzoek.

De juf wist niet goed wat ervan te vinden. Is dát een taart?
1 wenkbrauw ging lichtjes omhoog: verbazing? afkeer? bewondering?
was me niet helemaal duidelijk.

Nu maar hopen dat ze niet teveel gaan flippen van al die suiker en kleurstoffen  :D

Sorry voor de slechte last-minute foto in de klas! De roze kast is nu wel heel dominant.

groetjes, BB

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SG4GCD3Y.jpg

Re: [FEEDBACK] Skylanders

Ik vind hem geweldig leuk. Kan je trots op zijn.

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

3

Mijn zoon zou em toppie vinden want die is ook groot fan!
Ik denk dat juf onder de indruk was hoor! Echt geen afkeer want hij is prachtig! :Y

Groetjes van Marjon

4

:thumb: super (ik mag/moet er ook één binnenkort, ik ga deze effies op slaan hoor  O-) Die kast, daar kijk ik wel omheen ;) ).

:think: Ik denk dat juf het vast een heel mooie taart vindt, maar wat lastig/bewerkelijk. Nu moet zij snijden en wordt het een kruimelige klas.... Tenminste, juffen hier willen liever geen taart :nooo
Nu heb ik voor kerstdiner een lage gemaakt (in overleg), a la petit fours; ze wil het liefst dat ik hem gesneden aanlever...  :shh: doe'k nie :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

fijn zeg, feedback! en allemaal zó lief!!!

Dank.

Juffen willen hier ook geen taart, maar ik heb gewoon geleverd, niet gevraagd  ;)

6

Erg leuk! Mijn zoon heeft ook een skylanders taart besteld. Of een 3D sneeuwpanter  :s  Ik denk dat dat dus skylanders gaat worden!