Re: Stapeltaart 40 personen! HELP.
Ik zou 'm verkocht hebben voor EUR 100. Toen ik nog taarten verkocht rekende ik EUR 2.50 per persoon.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stapeltaart 40 personen! HELP.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zou 'm verkocht hebben voor EUR 100. Toen ik nog taarten verkocht rekende ik EUR 2.50 per persoon.
Oke, ik ben zeg maar nog redelijk beginneling. Ik bekleed wel strak etc en ze zien er ook gewoon netjes uit. Ik vraag voor mijn 20 cm 25 euro. Dus misschien 10 euro meer voor de 25 cm en 10 euro minder voor een 15 cm? Dus totaal dan 35+25+15 = 75..
Pff.. Ik weet het nog niet, haha.
Je taarten zien er netjes uit, ik had al even gekeken. Uit een 20 cm haal je ca. 12 personen dus grofweg 2 euro pp bij jouw prijzen. Dan zou ik op EUR 80.00 gaan zitten komt aardig bij jouw schatting in de buurt.
Je taarten zien er netjes uit, ik had al even gekeken. Uit een 20 cm haal je ca. 12 personen dus grofweg 2 euro pp bij jouw prijzen. Dan zou ik op EUR 80.00 gaan zitten komt aardig bij jouw schatting in de buurt.
Dankjewel! Ik zat inderdaad al verder te rekenen en kwam toen uit op 80-85 euro! Ik kreeg net nog een bestelling van een stapel, toch even fijn dat ik hier zo geholpen ben! De andere stapel die ik moet maken is 25-20 en ik denk dat ik daarvoor 60 euro ga vragen!
2 euro pp is niet vreemd aangezien je hele nette taarten levert. Hou er bij je prijs wel rekeking dat je kostprijs iets omhoog gaat ivm de dowels, de drum en het extra karton. Zorg er dus in ieder geval voor dat dit je geen geld kost.
Heel veel succes met je stapeltaarten inmiddels enne wel een leuke foto als ze klaar zijn posten hoor. Ik ben super nieuwschierig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stapeltaart 40 personen! HELP.