1 Laatst bewerkt door Marjolein (07-03-2008 18:28)

Onderwerp: Pluk van de Petteflet en Cars

Dit was mijn eerste opdracht, ze zijn net opgehaald. Voor een tweeling die morgen jarig is.

Ben niet helemaal tevreden over de Carstaart, zat in tijdnood dus kon er minder aan besteden dan ik zou willen, maarja......
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AVW6XNDD.jpg

En Pluk: pfffffffffffff, wat een klus was dat met die lijntjes....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SMUMILFF.jpg

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

2

Re: Pluk van de Petteflet en Cars

leuke taarten en wat is er mis met de cars taart is toch heel mooi?

groetjes van miranda

kijk ook op www.mijnalbum.nl/Album=784KJKH8
groetjes van miranda.

3

ik vind ze allebei wel erg goed gelukt hoor, ik zie ook niets mis

Alles goed???? nee 3 fout

4

Pluk benik wel tevreden over, maar bij de carstaart is de auto een beetje beschadigd....... Op de motorklep zeg maar, was het papier een beetje blijven plakken. Kreeg het niet meer goed weggewerkt en had te weinig tijd om het opnieuw uit te snijden.

5

ze zijn allebei mooi geworden en je pluk taart is heeeeel goed gelukt...en tja die lijntjes...dat vond ik ook zon crime.....maar hij is super geworden...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6 Laatst bewerkt door Keetie (07-03-2008 19:37)

wow,jij gaat hard vooruit! je had de opmerking gemaakt dat de motorkap iets beschadigd was, ik heb zitten zoeken, maar kan de beschadiging niet vinden, goed hersteld dus! :) Ik vind pluk ook geweldig!!
gaat t hard met de opdrachten?
en nog een tip:
En maak het jezelf makkelijk de volgende keer: bestel letter tappits, ik heb ook in t begin zitten priegelen met letters uitsnijden, maar toen ik de tappits had ontdekt..heerlijk! Ik vind overigens dat je de letters en cijfers nu al heel netjes hebt gedaan, de tappits zijn alleen voor t gemak.

ow, en ik zie dat je heel commercieel bezig bent met je visitekaartje in de doos, slim hoor! :)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

7

Ze zien er hartstikke leuk (en mooi) uit ! Echte kindertaarten. Ze zullen er blij mee geweest zijn. En dat voor een "beginner". Je pakt het inderdaad goed aan met die kaartjes. Ik heb nu 4 bestellingen gehad waarbij van de laatste 3 allemaal het verzoek kwam of ik geen visitekaartjes heb, maar dat vind ik in dit beginstadium nog wat overdreven....Misschien toch maar overwegen.

Groet, Jolanda

8

Aah kijk daar is Pluk! Superleuk geworden! Echt twee leuke taarten heb je gemaakt!

9

Hele mooie taarten Marjolein!!

10

Dat ziet er geweldig uit Marjolein!!

En visitekaartjes kun je niet genoeg uitdelen ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Keetie schreef:

wow,jij gaat hard vooruit! je had de opmerking gemaakt dat de motorkap iets beschadigd was, ik heb zitten zoeken, maar kan de beschadiging niet vinden, goed hersteld dus! :) Ik vind pluk ook geweldig!!
gaat t hard met de opdrachten?
en nog een tip:
En maak het jezelf makkelijk de volgende keer: bestel letter tappits, ik heb ook in t begin zitten priegelen met letters uitsnijden, maar toen ik de tappits had ontdekt..heerlijk! Ik vind overigens dat je de letters en cijfers nu al heel netjes hebt gedaan, de tappits zijn alleen voor t gemak.

ow, en ik zie dat je heel commercieel bezig bent met je visitekaartje in de doos, slim hoor! :)

Ik heb dus al letter tappits, de funky's, maar ik heb er alleen maar ruzie mee.....

12

Wow die zijn super strak! Heel leuke puzzelplaatjes!

Groetjes Tweety!

13

Leuk zijn ze hoor !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

14

Ik vind vooral Pluk geweldig! Die had ik hier nog niet gezien. Mooi gedaan!

15

Wauw echt mooie taarten

16

Zo zeg, hele mooie taarten!

Wat ik ook leuk vind, dat zijn die confetti's die ook in de doos zitten, ziet er heel feestelijk uit!

Roosje

17

Swinta schreef:

Zo zeg, hele mooie taarten!

Wat ik ook leuk vind, dat zijn die confetti's die ook in de doos zitten, ziet er heel feestelijk uit!

Dat viel mij ook gelijk op. De taart door laten gaan in de doos. Superrr.

Ik vind beide taarten erg mooi geworden. En je cars taart ik zie ook niks.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

Ik vind je Pluk uit super geworden zeg, heel goed gepuzzeld joh!! :Y :Y De cars is ook erg moeilijk maar zal de volgende keer vast nog wat beter gaan, te zien aan jouw tempo van vooruitgang :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

19

Net een berichtje ontvangen van de mensen die de taarten hadden besteld: Superenthousiast! Iedereen vroeg bij welke bakker ze die hadden gekocht ;). Voor de komende verjaardagen hebben ze ook al bij me gereserveerd.

Gaaf!!! Was mijn eerste bestelling!