1

Onderwerp: Idee voor een SRV wagen

Hoii,ik mag een SRV wagen taart maken maar ben naarstig op zoek hoe dit het makkelijkst te doen en zou het fijn vinden als iemand meedenkt.
Zelf dacht ik aan 2 cakes naast elkaar en er dan nog een iets erboven op om ietsie meer hoogte te krijgen :/  nou wacht met spanning op jullie tipps.

Re: Idee voor een SRV wagen

Ik heb je even gemeld, dit is de verkeerde rubriek

Ik denk dat 2 cakes naast elkaar veel te breed wordt

I never met a calorie I didn't like....

taartenprinsesje schreef:

Ik heb je even gemeld, dit is de verkeerde rubriek

Ik denk dat 2 cakes naast elkaar veel te breed wordt

Maar uhh dit is toch bakken voor anderen? Humm nou lees het wel... :/

4 Laatst bewerkt door taartmonster (17-12-2012 19:47)

sorry   :D

5

Het is wel 'voor anderen', maar dat is niet echt relevant voor je vraag :)
Vragen naar ideeën mogen in 'Decoreren'

Ik zou een vierkante taart door tweeën snijden en dan stapelen en verder in vorm snijden & decoreren, denk ik.

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Denk dat het ook wel meespeelt voor hoeveel personen de taart moet zijn. Ik heb voor een Scania een cake van 25cm door midden gesneden en gestapeld. Dus 2x 12,5. Denk dat 2 cakes naast elkaar teveel wordt. Hangt er natuurlijk ook vanaf waarmee je bakt. 3D doe ik eigenlijk nooit met biscuit en cake is een stuk zwaarder zodat je meer porties uit minder taart haalt...

Ik bak altijd met biscuit en doe daar maak ik ookalles mee  :/ 
hij moet voor 25/30 personen worden idd mss gewoon een voerkant stapelen :/

8 Laatst bewerkt door Dot (17-12-2012 22:16)

ik heb laatst een vrachtwagen gemaakt en ik had 12,5x40 cm gebakken (biscuit) en ik vond hem te laag en heb hem toen op piepschuim gezet en er nog een extra laag bij gebakken..., zodoende was het taart gedeelte bijna 12cm hoog en viel de verhouding goed mee...:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/12264_555967021085006_1713418524_n.jpg

Groetjes, Dorothea.

Dot schreef:

ik heb laatst een vrachtwagen gemaakt en ik had 12,5x40 cm gebakken (biscuit) en ik vond hem te laag en heb hem toen op piepschuim gezet en er nog een extra laag bij gebakken..., zodoende was het taart gedeelte bijna 12cm hoog en viel de verhouding goed mee...:

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/12264_555967021085006_1713418524_n.jpg

Die is mooi !! En precies wat ik moet hebben,!!