1

Onderwerp: houdbaarheid de kleine verleiding

Woensdag is bij ons op school de kerstviering, nou heb ik afgesproken wat dingetjes voor bij de koffie te maken. Ik ga zowiezo macarons maken morgen, maar denk er ook over om van die bitterkoekjes met botercreme en chocola te maken. Maar zijn die nog lekker als je ze een dag van tevoren maakt? Of wordt het bitterkoekje dan hard of droog? Wat is jullie ervaring ermee?

Vind het zelf wel erg leuk staan, met een kerstblaadje erop. En niet zo moeilijk om te maken.
Groetjes Anne

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: houdbaarheid de kleine verleiding

Hoi Anne,

Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn? Ik heb het idee dat kinderen bitterkoekjes niet altijd even lekker vinden. Tenminste ik dacht niet direct aan een traktatie geschikt voor kids.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Je kunt vermijden dat bitterkoekjes uitharden door een stuk(je) witbrood in de trommel/bak/zak erbij te doen, trucje wat ik ooit van mijn oma hoorde.....  :o

4

Ik zou liever rondjes cake gebruiken dan bitterkoekjes inderdaad. Iets kindvriendelijker lijkt me.

FunLovin schreef:

Hoi Anne,

Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn? Ik heb het idee dat kinderen bitterkoekjes niet altijd even lekker vinden. Tenminste ik dacht niet direct aan een traktatie geschikt voor kids.

Het is ook voornamelijk voor de volwassenen, er komen meer volwassenen als kinderen....voor de kids zijn er knakworstjes in bladerdeeg, brownies en macarons vinden de mijne in ieder geval ook erg lekker! Trouwens die van mij eten ook gewoon bitterkoekjes.

Anika, bedankt voor de tip! Dat ga ik proberen!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!