1

Onderwerp: cake pops vraagjee

Hallo,

ik heb een vraagje over de cake pops maken met de maker. Heb vele topics gelezen kom er echt niet uit.Ik heb gisteren een poging gevaagd met de maker
Het waren redelijk balletjes maar niet perfect rond heb mix van boerencake vam koopmans gebruikt. Wie o wie kan mij helpen ik wil het namelijk maken voor de kerstdine voor mn zoontje :s  voor donderdag.

alvast bedankk damesss

2

Re: cake pops vraagjee

[MOVE] -> bakken & vullen

Als je de tips uit het topic van kaatjuh hebt gebruikt, dan moet je niet de mix voor boerencake hebben, maar de boerencakemeel........
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=204029

Daarmee is het mij namelijk wel gelukt.

3

Ooo sorry voor de verkeerde plaatsing.
Nee ik heb dat niet gebruikt maar ben wel van plan maar omdat er zo veel is geschreven ben ik de weg effe kwijt. cup cake mix heb ik ook vaak gelezen en home made drm wou ik effe vragen wat de beste voor is.
toch bedankt  :)

4

Ik gebruik tegenwoordig de cupcakemix en koopmans boerencakemeel.
Beiden gaan perfect. De boerencakemeel mx heb ik de eerste keer ook gebruikt (vergissing bij het kopen) en dat heeft niet hetzelfde resultaat als de gewone boerencake meel

5 Laatst bewerkt door evrim (17-12-2012 10:46)

Mijn bolletjes waren hier een daar scheef een beetje maar wel lekker die is inmiddels al op hahah door de kinderen :D maar ik kon bij de ah hier in rotterdam niet de cake meel
Vinden alleen de mix drm heb ik dat uitgeprobeert dan maar de
Cup cake mix proberen dus dat is ook goed?   

thanks dames