1

Onderwerp: Candy melts van de Action

Dag Dames,

Ik zag op de website van de Action dat ze nu ook candy melts (eigen merk) hebben bij de Action. Nou was ik benieuwd of iemand die al heeft gehaald en of ze goed smelten?

2

Re: Candy melts van de Action

Voor die €1,09 ga ik ze zeker een keertje proberen. Zijn ze niet goed, hebben de kinderen lekkere cake pops om te eten.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

3

Tips voor winkelketens mogen in V&A, maar als je vragen hebt over producten horen die ergens anders.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Het was eigenlijk ook meer bedoeld als tip maar tegelijkertijd ook als vraag :o

5

Ik ben ook wel benieuwd! Er staat alleen wel op dat er een smaakje aan zit, daarom heb ik ze niet gekocht..

6

Ik ben ook wel benieuwd! Er staat alleen wel op dat er een smaakje aan zit, daarom heb ik ze niet gekocht..

7

Heb je liever niet dat er een smaakje aan zit LisaM?

sorry, maar ik vond deze candymelts echt niet lekker! er zit een viezig nasmaakje aan.

9

@Maroquia, De roze hebben bv raspberry smaak en dat vertrouw ik toch niet helemaal bij zoiets goedkoops :p en gezien de reacties van de andere dames, zijn ze ook niet echt lekker, dus ik ga voor choco smaak :)

10

Ik heb ze alledrie en heb geen klachten gehoord over een nasmaakje en ook zelf niet geproeft eigenlijk. Wel zijn ze behoorlijk zoet dus daar moet je van houden, maar vooral de oranje sinaasappelsmaak heeft hier wel fans.

Ik vind ze wel fijn werken, ze worden erg mooi vloeibaar, misschien iets té dun, maar blijven in ieder geval niet te dik. Ik was begonnen met de melts van de Action en heb vandaag voor het eerst Wilton melts gebruikt en dat was toch wel even heel erg wennen..

Maar goed ik heb sowieso nog maar heel weinig ervaring met dit soort dingen hoor :)
Desalniettemin leek het me toch zinnig om mijn bescheiden mening te delen in dit topic.  :o

11

Ik heb gisteren de roze frambozen melts op mijn frambozenchocolade pops gedaan, was erg lekker. Ik vond ze erg fijn werken, fijn vloeibaar en harde netjes uit.

12

mijn kinders vonden ze superlekker, dat is voor mij t belangrijkste ;)
trouwens, ze smelten wel heel erg fijn, dat vind ik een groot voordeel