1

Onderwerp: Een taartje voor m'n werk (op verzoek van de directeur )

M'n directeur had gezien dat ik een nieuwe hobby heb en hij was erg gecharmeerd van m'n werk. Hij wilde graag het bestuur verrassen met een creactie van mij.  :D

Het was best wel spannend gezien er in het bestuur veel mensen zitten met verstand van het bakkersvak.

Maar de reacties waren zeer lovend. En daarom wilde ik mijn plaatje van een taart met jullie delen.

De taart is gevuld met banketbakkersroom en botercreme met vanille smaak.

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-47J6ALAW.jpg

Als het om taart gaat@outlook.com. Taarten en cupcakes met smaak gemaakt!

2

Re: Een taartje voor m'n werk (op verzoek van de directeur )

Hoihoi,

je foto is erg klein...kan helemaal niet zien wat erop staat  :s maar ik kan wel zien dat ie mooi strak is haha.

3

faasse3 schreef:

M'n directeur had gezien dat ik een nieuwe hobby heb en hij was erg gecharmeerd van m'n werk. Hij wilde graag het bestuur verrassen met een creactie van mij.  :D

Het was best wel spannend gezien er in het bestuur veel mensen zitten met verstand van het bakkersvak.

Maar de reacties waren zeer lovend. En daarom wilde ik mijn plaatje van een taart met jullie delen.

De taart is gevuld met banketbakkersroom en botercreme met vanille smaak.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-47J6ALAW.jpg

Zoiets willen we wel wat groter zien hoor!!  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Leuke taart!

Vraagje: Hoe heb je dat logo zo gekregen? Het lijkt wel gekleurde suiker???

5

Het logo heb ik uit blauw fontdant gesneden. Daarna idd blauwe suiker gebruikt.   :)

Sonj@ nog bedankt dat je foto wat groter erbij hebt gezet.  :thumb: Ik weet ook niet waarom die zo klein is....  :think:

Als het om taart gaat@outlook.com. Taarten en cupcakes met smaak gemaakt!