Onderwerp: Leuke taartshops in Dusseldorf???
Zaterdag ga ik naar Dusseldorf, zijn er nog mede baksters hier die tips hebben over winkels met taartspul aldaar??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Leuke taartshops in Dusseldorf???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zaterdag ga ik naar Dusseldorf, zijn er nog mede baksters hier die tips hebben over winkels met taartspul aldaar??
Taartspul niet specifiek. Wel een erg leuk 'snuffelwinkeltje' met hebbedingetjes (ook voor het bakken): NanuNana. Heeft iets weg van Xenos, maar wel anders!
Veel plezier!!
Oh ja, mocht je de kans krijgen een supermarkt te bezoeken; amandelmeel (voor macarons) is daar erg goedkoop en ik haal er altijd smaakstof (citroen) in kleine glazen buisjes op olie basis. 1 buisje voor 500 gr cupcakemeel (oid); 4 buisjes kosten 69 cent!!! Het lijkt op wat we in Nederland hebben, maar is veel geconcentreerder en lekkerder en goedkoper!
@Rijwm
Oh...die tip had je ook doorgegeven aan Monique.
Die gaat binnenkort naar Duitsland en dus ook even voor mij snuffelen hahaha.
Kwam me al zo bekend voor die naam.
@ Nagelsan, klopt, ik heb daar superschattige cupcake-uitstekers gekocht, 4 maten voor €2,95. En een klein stolpje (voor 1 cupcakeje) voor €2,50. En er was nog veeeeel meer leuk spul, maar de auto stond nogal ver weg en ik wilde (lees: kon) niet meer sjouwen, mijn man was al 'pakezel'. Hihihihihi
Wat een goede tip ( vind ikke ) is voor de duiste supermarkt.
(Real/Rewe)
Ze hebben vanille bourbon in zakjes mmmm die is lekker (merk Oetker of Real/Rewe eigen merk,
sinasappel zest en citroen zest ( heet zoiets als back-orange, citrus back, is op dus kan het niet nakijken) in ook zo'n zakjes.
Amandel+hazelnotenmeel
Amandel+hazelnoten in diverse soorten stukjes, heel klein vierkantig, langwerpige stukjes, schilfers.
Een tussenstop waard
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Leuke taartshops in Dusseldorf???