1

Onderwerp: wilton sparkle gel

Hi medebakkers!

Ik vroeg mij af of de wilton sparkle gel hard word net zoals gewone icing?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/deco … p-766.html

groetjes,

Keep calm & bake cakes ! <3

2

Re: wilton sparkle gel

aangezien deze ook geschikt is voor koekjes verwacht ik wel dat deze uithard. Het enige wat me opvalt is de niet bepaald gezonde E-nummers die er in verwerkt zitten.... maar dat is iets waar ik niet van hou.

Groetjes Daniëlle

3

Danyella schreef:

aangezien deze ook geschikt is voor koekjes verwacht ik wel dat deze uithard. Het enige wat me opvalt is de niet bepaald gezonde E-nummers die er in verwerkt zitten.... maar dat is iets waar ik niet van hou.

Ik heb deze tube in het rood en blauw gekregen van iemand..
En eerlijk gezegd let ik zelf niet op e-nummers, geen idee van hoe of wat.. (sorry)

4

haha je hoeft geen sorry te zeggen!

ik maak liever alles zelf zodat ik precies weet wat waar in zit.
Maar soms is zo'n tubetje gewoon even makkelijk, daar kan ik best inkomen :-)

Groetjes Daniëlle

5

Danyella schreef:

haha je hoeft geen sorry te zeggen!

ik maak liever alles zelf zodat ik precies weet wat waar in zit.
Maar soms is zo'n tubetje gewoon even makkelijk, daar kan ik best inkomen :-)

Haha was ook niet perse als verontschuldiging bedoeld:P
Maar ik hou me helemaal niet bezig met wat ergens in zit, dus eigenlijk schrok ik wel toen jij dat zei XD
Is het zo slecht dan wat erin zit allemaal?
Heb het even gegoogled, maar daar komt weinig schokkends uit..
En aangezien ik deze tubes heb liggen ga ik ze maar eens gebruiken denk ik, haha

6

Hoi,

ik heb voor de halloween de zwarte sparkle gel gekocht voor m'n koekjes en helaas... :nooo  hij bleef zacht :s

Op een taart voor oogjes ed vind ik dat niet zo'n probleem maar m'n koekjes ( waren er nogal al veel dus gestapeld in de trommel) waren uitgesmeerd.

7

marais schreef:

Hoi,

ik heb voor de halloween de zwarte sparkle gel gekocht voor m'n koekjes en helaas... :nooo  hij bleef zacht :s

Op een taart voor oogjes ed vind ik dat niet zo'n probleem maar m'n koekjes ( waren er nogal al veel dus gestapeld in de trommel) waren uitgesmeerd.

Hoi! 
Ohh dat is jammer zeg.. dan weet ik het tenminste zeker!  Dankje.

8

Ze worden niet hard, dit blijft zacht. Ik heb ze ook en meestal geef ik ze aan de kids, die er veel van die zoete gel op de cupcakes smeren. Je moet er ook maar van houden, want het is bere zoet.

9

Het is dan ook een gel, geen icing... Gel blijft altijd zacht..
Je kunt het zien als piping gel met een kleurtje

En wat betreft de E-nrs.. die zijn goedgekeurd door de EU.. anders mochten we hem niet verkopen.
Er zijn in de US veel meer kleuren leverbaar.. helaas niet met kleurstoffen die hier gebruikt mogen worden

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!