1

Onderwerp: Sweet 16

Voor het eerst een sweet 16 taart gemaakt. Met de vraag of ik hem in wit, taupe en paars kom maken.
Een deel van de taart heb ik gemaakt via een voorbeeld op de leukste taarten shop natuurlijk een deel van mijzelf.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VCS643XY-D.jpg

Ik dacht zelf eerst dat misschien de bovenkant wat simpel was in verhouding tot zijkant. Maar degene waar hij voor was, was er helemaal blij mee.

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Natasja

2

Re: Sweet 16

Ik vind de taart leuk gemaakt, en het belangrijkste is toch dat de persoon voor wie de taart is hem mooi vindt?

3

Ziet er goed uit hoor! :)

Young Mother,Young Cakelover...

4

Ziet er goed uit hoor! :)

Young Mother,Young Cakelover...

5

Dank jullie wel.

6

Mooi! Volgens mij is dat een heel grote taart, of heb ik dat mis??
Misschien had je de 16 er ook bovenop kunnen zetten, samen met het schoentje..Vind je kleuren ook mooi, hoe heb je die taupe gemaakt?  :)

een hele mooie taart

8

Kaleightje schreef:

Misschien had je de 16 er ook bovenop kunnen zetten, samen met het schoentje..Vind je kleuren ook mooi, hoe heb je die taupe gemaakt?  :)

Het is een 28 cm taart. Best groot inderdaad. Taupe heb ik gemaakt door grijs te mengen met een heel klein beetje oranje.
De 16 er bovenop heb ik ook aan gedacht maar wist niet goed hoe ik dat dan goed moest laten staan....

9

Mmmm 1x was wel genoeg geweest :Y  :lol:

10

wat een aparte kleur zeg! oranje met grijs dus, thanx die ga ik onthouden!

Taart Smakelijk is de naam

11

latabsa schreef:
Kaleightje schreef:

Het is een 28 cm taart. Best groot inderdaad. Taupe heb ik gemaakt door grijs te mengen met een heel klein beetje oranje.
De 16 er bovenop heb ik ook aan gedacht maar wist niet goed hoe ik dat dan goed moest laten staan....

O, bedankt voor je antwoord! Als je letters, cijfers of andere boetseersels op je taart rechtop wilt zetten, kun je, voordat je ze laat drogen, er een satéprikker (of een cocktailprikkertje) in steken. Die prik je later in je taart, waardoor ze rechtop kunnen staan :)

12

Kaleightje schreef:
latabsa schreef:
Kaleightje schreef:

O, bedankt voor je antwoord! Als je letters, cijfers of andere boetseersels op je taart rechtop wilt zetten, kun je, voordat je ze laat drogen, er een satéprikker (of een cocktailprikkertje) in steken. Die prik je later in je taart, waardoor ze rechtop kunnen staan :)

Bedankt voor je antwoord. Is idd wel een idee voor de volgende keer.