Onderwerp: oliebollenmix in de cakepopmaker?
denk denk denk,
kreeg net een ingeving...
zou je oliebollenmix ook in de cakepopmaker kunnen doen?
iemand al eens geprobeerd?
of totaal geen optie? kan gewoon niet?
hoor het graag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oliebollenmix in de cakepopmaker?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
denk denk denk,
kreeg net een ingeving...
zou je oliebollenmix ook in de cakepopmaker kunnen doen?
iemand al eens geprobeerd?
of totaal geen optie? kan gewoon niet?
hoor het graag
lijkt me wel kunnen toch?
gewoon proberen zou ik zeggen
Denk van niet, olibollendeeg is heel anders dan cake beslag, veel te plakkerig etc etc...
Denk van niet, olibollendeeg is heel anders dan cake beslag, veel te plakkerig etc etc...
klopt wel hoor dat het plakkeriger is dit is dan ook een gistdeeg
Maar ik denk niet dat dat uitsluit dat het niet zou kunnen lukken al mis je dan wel de olie van de oliebollen
Oliebollen worden gebakken in olie, echter donuts ook.. en daar is ook een donut maker voor..
Wellicht wat druppeltjes olie in elk holletje en uitproberen?
Ik denk dat als je de cakepopmaker goed invet dit toch moete lukken.
Je hebt iig geen moddervette oliebollen
Volgens mij heb ik weleens ergens gelezen dat iemand dit had gedaan en dat het lukte... Staat me wel iets van bij in elk geval
Ja hoor dat kan, vorig jaar gedaan, ging prima.
Aah, dan krijg je we hele schattige, kleine oliebolletjes... Ben benieuwd naar het resultaat! Foto?
Zo vaak oliebollen in de oven gebakken...gaat goed
En hoe doe je dat dan? Je maakt oliebollenbeslag en na het rijzen doe je elke keer een klein beetje beslag in de holletjes van je pop-machine? En vervolgens heb je "magere" oliebolletjes?
En hoe doe je dat dan? Je maakt oliebollenbeslag en na het rijzen doe je elke keer een klein beetje beslag in de holletjes van je pop-machine? En vervolgens heb je "magere" oliebolletjes?
Yep zo doe je dat, ik spray er een heel klein beetje, echt een klein beetje, bakspray in.
wie gaat t uitproberen, ben wel benieuwd eigenlijk!
Ik ben ook benieuwd... lijkt me leuk en lekker (vind die grote nooit zo lekker)
ik heb het vorig jaar geprobeerd...
GORT droog totaal niet lekker
ja maar t waren stuiterballen..
ach, ga het binnenkort gewoon ff proberen
Raar, als ik deeg ...zelfs gv deeg, over had dan deed ik die gewoon op bakpapier in de oven
Ik heb het ook eens geprobeerd met een oliebollenmix en ik moet pennyroyaltea gelijk geven; niet te eten!
Nochtans ben ik er zeker van dat iemand van het forum het ooit met succes heeft uitgeprobeerd (maar vind het topic niet meer), want zo was ik zelf op het idee gekomen.
ik weet nog wel dat ik er vorig jaar het ook heb gevraagd
Wat komt dit topic als geroepen! Ik heb gisteren nog een zoekrondje gemaakt om de topics van vorig jaar te vinden. Wat ik ervan begrepen heb, moet je oliebollenmix hebben die niet hoeft te rijzen. Deze was tot pas geleden nog niet in de winkel te krijgen, maar zodra deze weer te koop is, ga ik het uitproberen. Normaal gesproken bak ik altijd gewone oliebollen, maar dit jaar hebben we een feestje met oud en nieuw en dan lijken me deze kleine bolletjes wel een leuk (en handig) idee. Ik wil dit dus wel eerst testen, zodat ik met en oud en nieuw niet met stuiterballetjes zit (en ik me die dag ook de tijd kan besparen als het toch niet lukt).
Ben heel benieuwd naar het resultaat en de gebruikte mix.
Leuk idee en minder machtig
Ik had mix van de formido, die kreeg je gratis met een emmer erbij , mijn man, een echte tettert, vond ze heerlijk. kon er niet van af blijven.
Tadaaaaaa!! ik had dat vorig jaar gedaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oliebollenmix in de cakepopmaker?