Onderwerp: Sterrentaart
Niet perfect ,pas mijn derde taart en ik moet echt dat fondant leggen beter onder de knie krijgen ....
maar zo verkeerd is die ook weer niet ,vind ik . gevuld met bosvruchtenmousse en vanille creme 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sterrentaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Niet perfect ,pas mijn derde taart en ik moet echt dat fondant leggen beter onder de knie krijgen ....
maar zo verkeerd is die ook weer niet ,vind ik . gevuld met bosvruchtenmousse en vanille creme 

Behoorlijk gedeukt en ook een beetje gescheurd ,sterren te dik .ach ik ben ook een beginner
maar vind het zo leuk 
Ik vind het een leuk ontwerp. En ach, dan maak je de sterren de volgende keer toch wat dunner?! Al doende leert men is mijn motto
De vulling lijkt me ook zeker raak dus op naar die vierde taart!
hij is gewoon leuk, en eigenlijk joh maakt jou het uit dat hij niet perfect is, je eet het toch op, en ach ik speel een beetje piano en nog lang niet zo goed als Mozart hoor, ik bedoel maar!!!
Ik ben er ook blij mee en het is niet zo van ,"hij gaat op dus maakt het niet uit ,ben je gek ,het maken is veel leuker ,het opeten laat ik aan de jongens over hier lol
leuke taart hoor! hoe vaker je oefent, hoe beter het lukt! maar ik vind hem al hartstikke leuk. de vulling klinkt ook lekker.
Vulling is echt heerlijk ,heb het advies van mijn eerste taart om twee lagen te doen , van harte genomen .. 
Vulling is echt heerlijk ,heb het advies van mijn eerste taart om twee lagen te doen , van harte genomen ..
o was jij dat
. fijn dat ie lekker was.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sterrentaart