1

Onderwerp: Advies gevraagd!

Na 3 jaar bijna alleen taart ga ik cupcakes maken voor de verjaardag van mijn man. Nu had ik bedacht dat ik er voor het makkelijke maar een toef op ga spuiten. Ik wou daarvoor slagroom met dr oetker pudding gebruiken,heb ik goede dingen over gelezen. Is het een idee om de cakejes gewoon in een doos te bewaren en de spuitzak in de koelkast en terplekke een toef te spuiten? Dit in verband met uitdrogen van de cakejes.

Alvast bedankt!

2

Re: Advies gevraagd!

Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag op school ook cupcakes gemaakt. Maar ik heb pas de toefjes gemaakt op het moment dat ik ze ging ''uitdelen''..

3

Omdat het op basis van slagroom is zou ik het ook op de door jouw voorgestelde manier doen.

Dat is toch een TAART waard!

:Y dat is het beste, want dan smaken de ccs ook beter, omdat ze niet zo koud zijn

I never met a calorie I didn't like....

5

Bedankt dames! Ik ben benieuwd  :D

6

Deborah schreef:

Na 3 jaar bijna alleen taart ga ik cupcakes maken voor de verjaardag van mijn man. Nu had ik bedacht dat ik er voor het makkelijke maar een toef op ga spuiten. Ik wou daarvoor slagroom met dr oetker pudding gebruiken,heb ik goede dingen over gelezen. Is het een idee om de cakejes gewoon in een doos te bewaren en de spuitzak in de koelkast en terplekke een toef te spuiten? Dit in verband met uitdrogen van de cakejes.

Alvast bedankt!

Je wist het antwoord al :D , een heel goed plan :thumb:

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij