1

Onderwerp: Bruidstaart

Ik ben gevraagd om voor iemand een bruidstaart te maken. Het moeten 10 taarten worden op verschillende standaards en met trappetjes ertussen met bruidspaar er op. In de kleuren ivoor en bordeaux rood. Het moet voor 150 personen zijn. Ik weet nog niet of ik het moet doen, ik heb een plaatje doorgestuurd gekregen van hoe het moet worden. Als ik het wel doe, hoeveel kan ik er dan voor berekenen???

Groetjes Yanthe

2

Re: Bruidstaart

bruidstaart met zoveel wensen? ligt natuurlijk aan je ervaring maar je mag best 2,- per persoon vragen voor een bruidstaart denk ik.. is nl veeeeel stress en werk lijkt me. en natuurlijk die trapjes doorberekenen!!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Ik vind het een beetje 'link' dat ze precies weten hoe het eruit moet zien....
Dat moet je ook waar kunnen maken!
Wie gaat er zorgen voor alle benodigde materialen, de standaard, de trappetjes e.d.?
Als jij dat moet aanschaffen moet je dat natuurlijk doorberekenen in de prijs!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Klinkt als een zeer gevorderde klus met al die trappetjes. En tien taarten bekleden en decoreren, ik vind het nogal wat, als je dat allemaal in je eentje moet doen. Dat wordt echt fulltime buffelen.

Opdrachten zijn leuk, maar het moet ook leuk blijven, zeker als je hobby-ist bent. Ik zou in dit geval bedanken voor de eer!

5

kun je misschien hier het plaatje zetten? ik ben wel benieuwd...
het klinkt inderdaad als een onwijze klus, hoelang bak je al? heb je al ervaring met bruidstaarten??