1

Onderwerp: combi vulling lekker ?

ik heb laatst een taartje gevuld met botercreme mix van de webshop daardoorheen bokkepootjes een laag kersenvlaaivulling en chocolademouse ik vond dat de chocomouse erg overheersend was, proefde de bokkepootjes niet meer is het lekker om inplaats van chocomouse een dun laagje gesmolten chocolade te gebruiken het moet wel in de diepvries kunnen.
Alvast bedankt voor de tips.

groetjes fleur

2

Re: combi vulling lekker ?

Lijkt mij mjam en geen probleem in de vriezer!
Je moet de chocola wel echt dun verwerken, anders krijg je een onbreekbaar 'blok' en mol je je taart bij het snijden (sprak zij uit ervaring.... de tweede keer heb ik het als een spinnenwebje op de biscuit gespoten met een spuitzakje, dat ging prima!)

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Re: combi vulling lekker ?

tom poes schreef:

Je moet de chocola wel echt dun verwerken, anders krijg je een onbreekbaar 'blok' en mol je je taart bij het snijden (sprak zij uit ervaring.... de tweede keer heb ik het als een spinnenwebje op de biscuit gespoten met een spuitzakje, dat ging prima!)

:lol: Jij ook al ;) Je molt wel je taart maar oeh was wel heel lekker.
Ik had voor volgende keer gedacht om het chocolade uit te smeren over bakpapier dun en dan iets hard laten worden en dan als vulling gebruiken. Alles wat je teveel heb snij je er af. Of zou dit niet kunnen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.