Onderwerp: Ik ben er eindelijk achter...
.... wat het geheim is van die strakke taarten! De botercreme 1:1. Ik gebruikte voorheen altijd botercreme van funcakes, ook voor het afsmeren maar dit gaf steeds niet het gewenste effect.
Nu gebruik ik voortaan 1:1 botercreme, mooi afsmeren en in de koelkast zetten, hij wordt inderdaad mooi hard zoals jullie zeiden! Op deze manier heeft het smootheren ook veel meer zin naar mijn idee, zo kun je mooi oneffenheden verdoezelen.
Ben echt heel blij dat ik erachter ben, dit werkt goed voor mij. Vanaf nu dus (hopelijk) alleen nog maar strakke taarten van mij
.
Deze taart heb ik met 1:1 gemaakt:

Gevuld met witte chocolade - yoghurt vulling van het forum en aardbeienjam!
Ik vond het niet de meest leuke taart om te maken, want de klant was niet echt een meisje wat al snel blij is met wat roze en bloemen. ze is wat stoerder, is gek op mc Donalds & Starbucks en doet wiskunde leraren opleiding. de moeiijke som komt uit op 20, haar leeftijd nu. Vind het zelf een beetje bij elkaar geraapte losse stukken. Ik vind een taart in 1 geheel mooier.
De biscuit zelf was niet helemaal mooi gebakken, dus echt top strak is ie nog niet. maar dat komt wel 
Deze taart hieronder had ik nog voor een heracles fan gemaakt:
En deze voor het kinderdagverblijf van mijn zus:
Bedankt voor het kijken!
(de eerste 2 taarten zijn een klein beetje stapel en klein beetje 3D, dus als ik hier verkeerd zit hoor ik het wel)